Smm-маркетинг: 8 законів правильної взаємодії з аудиторією в соцмережах - luxsite

Більшість бізнесменів вважає, що сторінку бренду в соцмережі можна вважати успішною в тому випадку, якщо вона зібрала тисячі учасників, а на стіні щодня з’являються три нові пости. Все ще думаєте так само? Ми вас розчаруємо, але така позиція є головною перешкодою для правильної комунікації з людьми в Facebook і Instagram. У чому помилка, і що з цим робити – розбираємося разом.

За статистикою Social Media Examiner, 97% маркетологів компаній контактують з аудиторією в соцмережах, але 85% з них не знають, які інструменти та підходи дійсно працюють, а які ні.

Ви, напевно, знаєте, що соцмережі дуже важливі для бізнесу:

  • аудиторія Facebook і Instagram зростає щодня – там точно “живе” ваша потенційна аудиторія;
  • користувачі соцмереж дуже чуйні, вони активно поширюють інформацію, кожен акаунт – це
    маленьке ЗМІ зі своєю аудиторією, ви можете використовувати це для піару свого бізнесу;
  • SMM і активність в соцмережах впливає на ранжування сайту в пошукових системах;
  • користувачі в соціальних мережах налаштовані на просте людське спілкування, тому вони
    охочіше контактують із бізнесом.

Smm допоможе зацікавити користувача, утримати його, покращити репутацію бренду й отримати живий відгук від аудиторії. Саме соцмережі дають можливість дізнаватися як позитивні, так і негативні відгуки про продукти та послуги.

SMM просування

Як правильно взаємодіяти з аудиторією в соцмережах?

  1. Слухайте. Уважно вчитуйтесь в коментарі, зокрема й негативні. Не варто відповідати аудиторії стандартними фразами на кшталт «ваша думка важлива для нас». Люди відчують, що їх чують, тільки в тому випадку, якщо ви дійсно будете зацікавлені в них. Проводьте опитування, відповідайте на коментарі, залучайте аудиторію в активності та конкурси.
  2. Розповідайте про бренд професійно. Щоб полегшити власній команді роботу, створіть контентплан і мануал. Визначтеся з голосом бренду, стилем постів, кількістю публікацій. Чергуйте лайтову розважальну інформацію з експертними постами, які допоможуть краще розкрити філософію та підходи бренду.
  3. Якісний контент. Замість 100 нових учасників, які взагалі не зацікавлені в бренді, краще залучити десяток тих, хто обожнює вашу турфірму/книги/сервіс доставки тощо. А залучити їх можна тільки одним способом – публікуючи якісний контент. Щоб зацікавити аудиторію, потрібно публікувати поради та корисні добірки, історії з життя, лайфхаки, рейтинги та відео. Фотками котиків тут не обійтися, якісну аудиторію можна зібрати й утримати тільки завдяки корисній інформації.
  4. Терпіння. СММ – метод ефективний, але повільний. Це потрібно усвідомити та працювати на перспективу. Справжню закоханість не сформуєш за місяць, діючи нахрапом. Маніпуляції допоможуть швидко наростити кількість учасників групи, але не подарують вам постійну якісну аудиторію, яка закохається в компанію. Побудова хороших стосунків із людьми – це тривалий процес, тому доведеться запастися терпінням.
  5. Відповідайте на запит клієнта. Найпопулярніші пости – це поради, мануали й інструкції. Розповідайте, як можна використовувати ваш товар, давайте неочевидні поради, пишіть про цікавий досвід одного з покупців. Люди хочуть, щоб ви допомогли їм розв’язати проблему та полегшили їхнє життя. Потрапте в цей “біль” – і у вашого бренду з’явиться новий закоханий фан.
  6. «Історія з народу». Складіть перелік лідерів думок у вашій галузі та домовтеся про співпрацю. Робота з opinion leader залишається одним із найефективніших інструментів. Не забувайте відслідковувати ефективність проплачених постів за допомогою Google Analytics, UTM-міток і промокодів.
  7. Визнання. Варто час від часу оголошувати конкурси, де люди зможуть розповісти про свої досягнення, пов’язані з використанням ваших продуктів або послуг. Нехай користувачі поділяться своїми історіями, як застосували ваш товар і що отримали від послуги. Не соромтеся показувати свої досягнення.
  8. Доступність. Клієнтам потрібно відповідати якомога швидше, адже чекати не любить ніхто. Тому бажано, щоб в компанії була людина, відповідальна за оперативну комунікацію з користувачами.

Грамотний СММ-маркетинг – це не гонитва за кількістю учасників спільноти, це історія про побудову стосунків між клієнтом і брендом. Якщо люди відчують, що їх сприймають як «аудиторію, яку можна конвертувати», то швидко втечуть з групи. І навпаки – швидка реакція, чесність, увага до потреб та інтересів людей – допоможуть знайти відданих і чуйних шанувальників.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"