Для чого потрібна розкрутка в Фейсбук, Інстаграм
Поняття SMM-послуги включає безліч концепцій, які кардинально відрізняються одна від одної. Але їх об’єднують спільні цілі: залучення аудиторії за допомогою соціальних майданчиків. Однак в теорії досить складно зрозуміти, що таке маркетинг в соціальних мережах. Тому краще перейти до практичних формулювань.
Вам потрібно просування в Фейсбук і Інстаграм, якщо ви хочете:
- створити імідж бренду;
- збільшити охоплення аудиторії;
- створити інтерес до продукту;
- підвищити актуальність продукту;
- налагодити комунікацію зі споживачем.
В рамках SMM-просування ми:
- Зробимо аудит сторінок вашого бренду в соцмережах.
- Проаналізуємо активність ваших конкурентів, розберемо їхні переваги та недоліки.
- Підвищимо впізнаваність вашого бренду та лояльність цільової аудиторії.
- Збільшимо трафік на ваш сайт з соцмереж.
- Налаштуємо таргетовану рекламу виключно на вашу цільову аудиторію.
- Забезпечимо комунікацію з користувачами соцмереж від імені вашої компанії.
Вартість SMM-просування (Фейсбук, Інстаграм) у Києві – ціна 2019
Ведення Facebook і налаштування реклами:
Послуги і тарифи | Базовий | Рекламний плюс |
Аудит продукту і конкурентного середовища (раз на 3 місяці). | + | + |
Визначення цільової аудиторії в соціальній мережі. | + | + |
Створення сторінки компанії в Facebook. | + | + |
Дизайн і наповнення сторінки інформацією (оформлення меню вкладок сторінки, розробка обкладинок сторінки, додавання контактної інформації та т.д.). | + | + |
Створення інфографіки та брендування контенту (розробка візуального контенту в графічних редакторах, використання логотипу компанії на фотографіях, написання коротких публікацій від імені компанії). | + | |
Генерація контенту до 15 публікацій в місяць. | + | |
Генерація контенту до 30 публікацій в місяць. | + | |
Робота з обговореннями на сторінці, модерація спаму. | + | + |
Проведення на сторінці регулярних опитувань по тематиці. | + | |
Проведення конкурсів та акцій на сторінці. | + | |
Прийом замовлень та передача їх на обробку менеджеру компанії замовника. | + | |
Постингова реклама в тематичних спільнотах в Facebook. | + | + |
Створення рекламного аккаунта (в разі його відсутності) для запуску рекламних кампаній | + | |
Створення аудиторії відвідувачів сайту. | + | |
Створення аудиторій користувачів за інтересами (до 5 шт). | + | |
Налаштування рекламних кампаній на просування бізнес-сторінки в Facebook | + | |
Налаштування рекламних кампаній на просування брендових і акційних пропозицій відповідно до контент-стратегією. | + | |
Налаштування рекламних кампаній з метою збільшення трафіку на сайт.
Аудиторії відвідувачів сайту і користувачів за інтересами. Рекламне оголошення виглядає як кільцева галерея з картками конкретних товарів (категорій). Клік на картку переводить користувача на сторінку відповідного товару (категорії) на сайті. |
+ | |
Щомісячний звіт | + | + |
Ведення Instagram і настройка реклами:
Тарифи | Базовий | Рекламний плюс |
Аудит продукту і конкурентного середовища (раз на 3 місяці). | + | + |
Визначення цільової аудиторії в соціальній мережі. | + | + |
Створення сторінки компанії в Instagram. | + | + |
Дизайн сторінки (оформлення меню, наповнення інформацією, прив’язка поштової адреси, номера телефону, синхронізація зі сторінкою компанії в Facebook). | + | + |
Створення стандартного контенту (фото + текст) до 15 публікацій в місяць. | + | |
Створення стандартного контенту (фото + текст) до 30 публікацій в місяць. | + |
|
Створення специфічного контенту для Instagram (Instagram Stories, серії фото, активні посилання). | + |
|
Робота з обговореннями на сторінці, модерація спаму. | + | + |
Прийом замовлень та передача їх на обробку менеджеру компанії замовника. | + |
|
Розсилка брендових і рекламних повідомлень від імені сторінки користувачам, які коментують і лайкають публікації конкурентів, наші публікації і нашу рекламу. | + | + |
Робота з лідерами думок. | + |
|
Створення рекламного аккаунта (в разі його відсутності) для запуску рекламних кампаній. | + |
|
Створення аудиторії відвідувачів сайту. | + |
|
Створення аудиторій користувачів за інтересами (до 5 шт). | + |
|
Налаштування рекламних кампаній на просування бізнес-сторінки в Facebook. | + |
|
Налаштування рекламних кампаній на просування брендових і акційних пропозицій відповідно до контент-стратегією. | + |
|
Налаштування рекламних кампаній з метою збільшення трафіку на сайт.
Аудиторії відвідувачів сайту і користувачів за інтересами. Рекламне оголошення виглядає як кільцева галерея з картками конкретних товарів (категорій). Клік на картку переводить користувача на сторінку відповідного товару (категорії) на сайті. |
+ |
|
Щомісячний звіт | + | + |
Ведення Facebook + Instagram і настройка реклами
Тарифи | Базовий | Рекламний плюс |
Аудит продукту і конкурентного середовища (раз на 3 місяці). | + | + |
Визначення цільової аудиторії. | + | + |
Створення сторінок компанії в Facebook і Instagram. | + | + |
Дизайн сторінок (оформлення меню вкладок сторінки в Facebook, розробка обкладинок сторінки, додавання контактної інформації, прив’язка поштової адреси сторінки в Instagram, телефонного номера, синхронізація Instagram зі сторінкою компанії в Facebook). | + | + |
Створення стандартного контенту (фото + текст) до 15 публікацій в місяць. | + | |
Створення стандартного контенту (фото + текст) до 30 публікацій в місяць. | + | |
Створення специфічного контенту для Instagram (Instagram історії, серії фото, активні посилання). | + | |
Робота з обговореннями на сторінках, модерація спаму. | + | + |
Прийом замовлень та передача їх на обробку менеджеру компанії. | + | |
Робота з лідерами думок. | + | |
Створення рекламного аккаунта (в разі його відсутності) для запуску рекламних кампаній. | + | |
Створення аудиторії відвідувачів сайту. | + | |
Створення аудиторій користувачів за інтересами (до 5 шт). | + | |
Налаштування рекламних кампаній на просування брендових і акційних пропозицій відповідно до контент-стратегією. | + | |
Налаштування рекламних кампаній з метою збільшення трафіку на сайт.
Аудиторії відвідувачів сайту і користувачів за інтересами. Рекламне оголошення виглядає як кільцева галерея з картками конкретних товарів (категорій). Клік на картку переводить користувача на сторінку відповідного товару (категорії) на сайті |
+ | |
Щомісячний звіт | + | + |
Додаткові послуги:
Послуга |
Розробка анімованих або відеообложек сторінки в Facebook. |
Фотозйомка товарів, постобработка фото (до 50 одиниць). |
Відеозйомка товарів, монтаж (до 10 відеоогляди). |
Створення розширеного коду пікселя Facebook для можливості відстеження конверсій (Надаємо ТЗ для установки кодів подій на сайт. Здійснює Замовник). |
Створення аудиторій на базі оффлайн- бази контактів замовника (електронні адреси та телефони). Базу надає замовник у вигляді ексель-таблиці (один контакт – одна клітина). |
Налаштування рекламних кампаній з метою конверсій на сайт (до 2 кампаній). *
Майданчики: Facebook, Instagram. |
Налаштування рекламних кампаній з метою отримання контактів потенційних клієнтів – заповнення лід-форми в Facebook без відвідування сайту. *
Майданчики: Facebook, Instagram. |
Налаштування рекламних кампаній з метою отримання повідомлень на бізнес-сторінку.
Налаштування ланцюжка автоматичних питань / відповідей в месенджерах (питання і відповіді надає замовник) * Майданчик: Facebook. |
Створення та тестування товарного фида для динамічного ретаргетінгу. |
Налаштування динамічного ретаргетінга – показ користувачам оголошень з товарами, які вони переглядали на сайті з закликом продовжити покупки. *
Майданчик: Facebook. |
Налаштування реклами в Stories Instagram. * |
Одноразова консультація SMM-фахівця з приводу проблем ведення сторінки компанії в Facebook або Instagram з наданням рекомендацій |
Одноразова аналітика вашого бізнесу (сайту або існуючих сторінок в соціальних мережах Facebook або Instagram) з написанням рекомендацій по SMM від фахівця |
Просування Youtube:
Види робіт | Опис |
Підготовчі роботи | Збір семантичного ядра.
Надання рекомендацій по зйомці відео. |
Оптимізація | Зміна параметрів каналу.
Прописування назв, анотацій, ключових слів, підбір заставки. Оптимізація міток, ключових фраз. |
Модерація | Інформування про події.
Підтримка інтересу. Контроль відгуків. Комунікація, підтримка зворотного зв’язку. Відстеження переходів і конверсії. |
Відеореклама в Google AdWords *
(* бюджет на рекламу визначається окремо від вартості просування каналу) |
Реклама з оплатою за перегляди (≈ 10 коп \ перегляд)
Реклама з оплатою за покази |
Звітність | Аналіз отриманих результатів та оформлення звіту |
Просування Telegram:
Тарифи | Базовий | Адміністратор + | Рекламний + |
Аудит продукту і конкурентного середовища (1 раз на 3 міс.) | + | + | + |
Розробка обкладинки спільноти | |||
Генерація контенту (до 10 публікацій в місяць) | + | ||
Генерація контенту (до 20 публікацій в місяць) | + | ||
Генерація контенту (до 40 публікацій в місяць) | + | ||
Проведення на каналі регулярних опитувань згідно з тематикою спільноти | + | + | |
Проведення акцій та конкурсів на сторінці | + | + | |
Залучення партнерів для просування каналу | + | + | |
Залучення передплатників через рекламні кампанії на інших сторінках компанії і на каналах партнерів | + | ||
Послуги дизайнера: унікальні картинки – меми, добірки, комікси, інше. | + | ||
Послуги копірайтера: написання статей або блогів | + | ||
Звітність | + | + | + |
Цілі та завдання SMM-просування
Що ви отримаєте завдяки інструментам SMM:
- Збільшення популярності вашого продукту. Тільки грамотно поставивши завдання, правильно наповнивши сторінку і регулярно контактуючи з аудиторією, ви залучите значно більшу кількість зацікавлених людей.
- Лояльність клієнтів. Ефектне наповнення, доповнене правильними зображеннями, доречний гумор і тільки корисна інфа без води дадуть бажані результати. Водночас користувач не просто зробить замовлення, а й залишить вдячний відгук на сайті та запустить «сарафанне радіо». В результаті ваш майданчик буде утримувати увагу клієнтів, які регулярно робитимуть замовлення.
- Збільшення прибутку. Якщо людина повністю задовольнила свої потреби у вашому інтернет-магазині, то вона навряд чи буде ходити по інших майданчиках. Коли продукція та сервіс подобаються, клієнти стають постійними, відповідно, зростає і прибуток.
Реклама в соціальних мережах має вигляд природного неупередженого спілкування з потенційними клієнтами. Це може бути SMM у Facebook, Instagram та на інших соціальних майданчиках. Таке спілкування не просто підвищує продажі, а й формує хорошу репутацію бренду.
Володіння тонкощами та хитрощами SMM-просування – це справжня майстерність, що вимагає професійних теоретичних знань і практичних навичок. Довіряти просування можна тільки спеціалізованим компаніям із бездоганним іміджем.
Навіщо компаніям маркетинг у соціальних мережах?
30 років тому бізнес отримував нових клієнтів через «жовті сторінки». 20 років тому в наше життя увірвався інтернет, а разом із ним – каталоги сайтів і пошукові системи. У XXI столітті цього замало. Сучасні покупці шукають інформацію про новий продукт або послугу в середньому на десяти ресурсах, один із них – улюблена соціальна мережа. Якщо вашої компанії немає в соціальних мережах, до неї немає довіри у цільової аудиторії, а значить – немає продажів!
SMM часто вважають простою справою, з якою впорається секретарка. І це груба помилка, яка дає перевагу вашим конкурентам.
Маркетинг у соціальних мережах – це частина класичного маркетингу, а не розвага. Він обов’язково включає маркетингову стратегію, системи ключових показників ефективності, аналітики й оцінки результатів. Ну і, звичайно ж, системної роботи, яка вимагає величезних ресурсів.
Таргетингова реклама Facebook
Таргетингова реклама в Facebook надає досить великий інструментарій для залучення клієнтів у ваш бізнес. Сьогодні охоплення користувачів у Фейсбуці не поступається охопленню пошукової реклами Google і є найпотужнішим інструментом просування бізнесу. Багато компаній вже давно оцінили переваги реклами в Facebook.
Надаємо такий спектр послуг із таргетингової реклами в Facebook:
- Визначення цільової аудиторії.
- Розробка брендингової реклами.
- Розробка реклами на трафік.
- Розробка реклами на лідогенерацію та конверсії.
- Розробка реклами на повідомлення в Messenger.
- розробка рекламних кампаній Instagram.
- Цілеспрямоване просування постів для збільшення охоплення користувачів потенційної цільової аудиторії.
- Встановлення коду Facebook пікселя в код сайту.
- Налаштування індивідуалізованих аудиторій (збір ремаркетингу, лукелайк аудиторії).
- Аналітика реклами для забезпечення максимальних результатів кампанії.
Перевагами реклами в Facebook є швидка доставка інформації про бренд і акції до потенційного споживача. Постійна аудиторія, яка проводить час в соціальних мережах, із кожним роком збільшується.
Результати SMM-реклами
Перед початком робіт ми завжди збираємо якомога детальніший бриф для визначення ваших бізнес-цілей, щоб фокусуватися на них під час налаштування реклами. Якщо все зроблено правильно, реклама в соціальних мережах приносить:
- Лояльність. Правильно сформоване ставлення до вашого бренду.
- Ліди. Стійкий інтерес потенційних клієнтів.
- Продажі. Підвищення рівня конверсії в продажі.
Що включає в себе просування в соціальних мережах?
- Аудит ніші, конкурентів, цільової аудиторії і постановка основних KPI (показників ефективності);
- Створення та первинне наповнення сторінок в соцмережах (Facebook, Instagram, Pinterest і т.д.);
- Налаштування рекламного кабінету, розрахунок рекламного бюджету, збір аудиторій, запуск і контроль рекламних кампаній;
- Створення і публікація контенту (включаючи фото і відеозйомку);
- Проведення активностей на сторінках (опитувань, конкурсів, розіграшів);
- Співпраця з лідерами думок, організація колаборацій з іншими брендами в соц мережах;
- Звітність, аналіз отриманих результатів, збільшення ефективності просування.
Яка схема роботи?
- Отримання первинної інформації про проект, знайомство з замовником, обмін даними в форматі живого спілкування на особистих зустрічах і в груповому чаті;
- Постановка основних цілей і KPI (показників ефективності);
- Налаштування сторінок і рекламного кабінету;
- Реалізація: написання та узгодження контент-плану і рубрикатора, створення і публікація контенту, запуск і моніторинг рекламних кампаній;
- Контроль ефективності – аналіз отриманих результатів, підготовка звіту та плану просування на наступний період.
Який тарифний план ви нам порекомендуєте?
Все залежить від вашої сфери діяльності, продукту, який ви пропонуєте і цільової аудиторії. Буває, що для бізнесу доцільним є просування тільки в Instagram, а буває що є необхідність присутності в усіх соціальних мережах. Пропонуємо вам ознайомитися з нашими тарифами, залишити заявку на сайті і наш менеджер вас детально проконсультує і порадить тарифний план, який підійде саме вам.
Я не впевнений, чи мені потрібна платна реклама в соціальних мережах.
На жаль, на сьогоднішній день, алгоритми соціальних мереж такі, що без платного просування практично неможливо розвинути комерційні акаунти. Facebook – це велика комерційна організація, яка заробляє на тому, що надає послуги реклама іншим компаніям, і якщо одні витрачають мільйони річних бюджетів, щоб цільова аудиторія бачила їх сторінки в соціальних мережах, чому іншим давати можливість робити це безкоштовно?
Основний плюс таргетинговой реклами в тому, що за допомогою неї ви можете найбільш точно відшукати вашу цільову аудиторію, врахувавши її інтереси, вік, геолокацію та багато інших особливостей.
Наша команда працює за принципом не стягнення додаткової плати з рекламного бюджету. Ви платите тільки за послуги спеціаліста, а кошти на оплату реклами стягуються безпосередньо з вашої платіжної картки.