Торгівля в наш час більш стрімко розвивається в інтернеті, ніж в стаціонарних магазинах. Про це, зокрема, свідчать дані про відвідування розпродажів «чорна п’ятниця» в торгових центрах і інтернет-магазинах. Саме онлайн-розпродажі увінчалися великим успіхом, і статистика показує, що більшість входів на сайти магазинів було здійснено за допомогою мобільних пристроїв. Шопінг в режимі онлайн значно спрощують соціальні мережі, які адаптуючись під мобільну революцію, випускають нові додатки, що дозволяють відвідати інтернет-магазин з планшета або смартфона.
Мікро-сайти для розвитку бізнесу
Якщо раніше вам потрібно було турбуватися про адаптивність сайту до мобільних пристроїв, то зараз, заходячи в соціальні мережі, ваші клієнти можуть безперешкодно, не здійснюючи перехід на сайт, здійснювати покупки. Наприклад, facebook впровадив додаток для бізнесу Canvas. Сторінка вашого магазину буде працювати як мікросайту, дозволяючи покупцям виробляти всі необхідні маніпуляції для оформлення покупки, не покидаючи соціальної мережі.
Додаток для оплати покупок
Ще один крок до збільшення продажів через соціальні мережі – спрощення процесу покупки і оплати товару. Знову в якості прикладу будемо розглядати facebook. Користувачі цієї мережі тепер можуть перераховувати один одному платежі без переходів на інші сайти, завдяки додатку Messenger. Проста система оплати, яка легко працює з будь-якого мобільного пристрою – гарантія того, що ваші онлайн-продажі зростуть у багато разів.
Багато сайтів будуть слідувати цій тенденції і якщо навіть не створять своїх додатків, то підключатися до існуючих систем оплати на зразок PayPal для спрощення онлайн-шопінгу своїм клієнтам.
Програми лояльності
Взаємодія з клієнтами – запорука успішного бізнесу. У цьому випадку мова не йде про ведення сторінки в одній або декількох соціалках, скоріше про правильному використанні рекламних оголошень в мережах. Це означає що реклама не повинна просто пропонувати клієнту купити товар – вона повинна спонукати його до співпраці. Ви напевно бачили оголошення, в яких йдеться про знижку за залучення друзів на сторінку бренду, або подарунок кожному, наприклад, сотому, хто поділитися записом про компанію на своїй сторінці. Також різного роду опитування в рекламних оголошеннях є подвійний вигодою, допомагаючи вам зібрати інформацію про цільову аудиторію і збільшувати продажі одночасно.
Візуальне сприйняття

Зображення нами сприймаються краще, ніж текст – це факт. Тому і текстових оголошень на заміну приходять зображення, які легше запам’ятати і згодом дізнатися. Зараз існують платформи (на зразок Pinterest), які здійснюють пошук по зображенню. Вибираючи один предмет з картинки, клієнт може здійснити пошук схожих предметів на інших картинках, які перебувають на цьому ресурсі. Така реклама здатна привернути значно більше покупців, ніж текстова, так як зображення сприймається за частки секунди в той час, як на прочитання тексту потрібен час. Особливо велике значення це має коли мова йде про маленькому екрані смартфона.
Відеореклама
Відео є одним з найбільш ефективних методів реклами, так як воно впливає на два способу сприйняття одночасно і не вимагає ніяких зусиль, як у випадку зі читанням текстової реклами. З цієї причини відеомаркетінга приносить такі результати – відеореклама гавкає можливість сприймати інформацію на ходу.
Соціальні мережі зробили не тільки можливою, але і гранично простий завантаження роликів на сторінки сайту, навіть з мобільного телефону. Це один з найбільших методів залучення цільової аудиторії в соц.сетях.
Такі соціалки, як instagram, twitter, facebook і vk все частіше використовуються не для простого спілкування, а для здійснення покупок. Подбайте щоб ваш бізнес був доступним в соц.сетях і щоб покупки можна було легко здійснювати з мобільних пристроїв.