Створення бізнес-сайту і подальша робота над його просуванням є невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Сайт зараз є практично у кожного підприємця, незалежно від виду діяльності та масштабів робіт. Багато власників сайтів також вибрали для себе просування бізнесу в соціальних мережах.
Обираючи соціальні мережі для розкрутки свого бренду або компанії, обов’язково заплануйте роботу з Google+. Так як це власний ресурс пошукової системи Google, яку в світі використовують найбільше. Google обов’язково сприятиме її розвитку.
Перше, що ви отримуєте, створюючи акаунт компанії в Google + – посилання на сайт фірми з якісного ресурсу. Крім того, ви отримуєте нових відвідувачів і впізнаваність бренду.
Як створити гарну сторінку в Google+ для бізнесу?
Для початку потрібно буде створити обліковий запис в системі Google, якщо, звичайно, у вас його ще немає. Другий крок – вибір типу сторінки. Це, наприклад, може бути сторінка бренду, або сторінка фірми. Потім вписуєте назву сторінки і адресу сайту, до якого вона буде прив’язана. Далі потрібно оформити зовнішній вигляд сторінки – завантажити логотип і обкладинку, вписати контактні дані, опис сторінки, посилання на сторінки в інших соціальних мережах. Після додавання декількох записів на сторінці можна вважати її готовою. Також слід зробити прив’язку до сторінки в Google+ на самому сайті. І тільки потім можна займатися розкруткою самої сторінки і набором підписчиків.
Важливо знати:
- Регулярне оновлення інформації. Розміщуйте на сторінці в Google + посилання на статті з блогу і робіть інші записи. Сторінка повинна оновлюватися;
- хорошою ідеєю буде підключити карту і відмітитися на Google Places;
- заповніть сторінку максимальною кількістю якісної інформації. Розміщуйте там замітки, статті,
фотографії, відгуки, сертифікати і т. д.
Так як компанія Гугл швидше буде просувати свої ресурси, ніж чужі, то по максимуму використовуйте реєстрацію компанії в Google Maps, Google+ і додатках для бізнесу.
Якщо ви хочете підтримати створення бізнес–сайту ще й соціальними мережами, то не забувайте про те, що акаунти, з яких йдуть посилання на сайт повинні бути авторитетними. Якщо посилання з будь-якої з соц.мереж, наприклад, Твіттера, не індексується, то хоча б воно дає вам переходи – трафік.
Створення бізнес–сайту і просування компанії в соціальних мережах – справа непроста і навіть ризикована. Якщо ви не впевнені що зможете правильно вести акаунти в соціалках і принести користь сайту, а не нашкодити, то зверніться до професіоналів. Якісне ведення маркетингу в соц. мережах однозначно підвищить впізнаваність бренду і збільшить продажі.