Бізнесмени, які тільки знайомляться з контекстною рекламою, хочуть, щоб сайт «показувався» буквально за будь-яким комерційним запитом. Рано чи пізно шанувальники цієї тактики закладають величезний бюджет на рекламу в Google AdWords, а кожен клік стає просто безцінним. Якщо ціна кліків давно не дає вам спати вночі, обов’язково прочитайте нашу статтю.
Вартість кліка залежить від інтенсивності конкуренції в окремій сфері. Чим більше у підприємця конкурентів, тим дорожче буде коштувати клік. Втім, спосіб скоротити витрати є завжди.
Аукціон з контекстної реклами: платимо за клік
Ми оплачуємо лише дві опції контекстної реклами: показ (за 1000 показів) і клік (за перехід користувача за посиланням). Посилання проходить через процедуру аукціону, перемогу в якому визначають два показники – якість повідомлення та ставка. При цьому пошуковик «прораховує», скільки він заробить на сотні показів вашої реклами. Чим вище співвідношення переходів і демонстрацій повідомлення, тим більше грошей дістанеться пошуковій системі. Якщо ваша ставка виявиться вищою, ніж у конкурентів, то повідомлення буде пріоритетним.
Наприклад, клікабельність вашого повідомлення на 100 показів – 10% при ставці $1. В цьому випадку пошуковику дістанеться $10. Якщо при цьому клікабельність конкурента становить 5% при ставці понад $1,5, то пошуковик отримає $7,5. В результаті він буде вважати ваше оголошення більш пріоритетним. Переможець аукціону сплатить не свою ставку, а мінімальну ціну, доповнену вартістю кроку в аукціоні. Тобто, по суті, він виплатить ціну конкурента – $7,5 плюс крок (зазвичай $0,01).
Способи збільшення кількості кліків
Існує низка професійних секретів, які допоможуть вийти в топ «клікабельності». Виплачуючи гроші за кліки, варто використовувати всі можливості для отримання максимального прибутку.
- 1. Орієнтування по часу доби. Демонструйте рекламу тільки в період, коли ваша цільова аудиторія сидить в мережі.
- 2. Орієнтуйтеся на регіон. Якщо нас цікавить кілька різних населених пунктів, створюємо для них різні рекламні кампанії.
- 3. Мінус-слова та фрази. Не варто нехтувати цим показником, адже він використовується для відсіювання «непотрібної» аудиторії.
- 4. Стежимо за конкурентами. Якщо наші рекламні повідомлення не дотягують до рівня оголошень найближчих конкурентів, варто негайно модернізувати їх.
- 5. Розширюємо семантику. Перевіряємо пошукові запити, за якими аудиторія знайшла наш сайт, і розширюємо семантичне поле повідомлень.
До речі, Google AdWords постійно модернізує можливості своїх оголошень. Наприклад, не так давно Google додав другий рядок, можливість смс-повідомлень, третій заголовок, партнерські адреси і тестування заголовків і оголошень (клієнт прописує варіанти, а пошуковик вибирає найкращий із них).
Платимо за показ
Орієнтування в соцмережах, реклама в банерній або медійній мережах – це ті випадки, коли клієнт зіткнеться з оплатою демонстрацій, а не кліків. Тут все нескладно. Платимо за 100 показів, призначаючи більш високу ставку за демонстрацію у видимій частині екрана – і готово. Отже, за що ж краще платити спочатку – кліки або покази? Все залежить від характеру реклами. Якщо вона яскрава і приваблива, варто орієнтуватися на кліки, а ось якщо повідомлення розраховане на аудиторію, яка буде шукати саме посилання, то краще надати перевагу показам. При цьому Google, наприклад, пропонує переводити ціну кліків у ціну показів, і проводити аукціон, рахуючи одну суму за обидва показники одночасно!
Google AdWords: рахуємо оптимальну вартість кліка
Вартість реклами в Гугл буде оптимальною, якщо ви правильно прорахували максимальну ціну за клік для свого бізнесу. Спочатку визначаємо оптимальну суму, яку варто витрачати на залучення нових покупців. Для цього треба прорахувати дохід, який ви отримуєте від кожного з клієнтів. Визначаємо чистий дохід (без витрат на рекламу) та ділимо його на кількість клієнтів (віднімаючи всіх тих, хто «повернувся» на сайт повторно). Отримана сума називається LTV. Саме її й варто витрачати на залучення нових клієнтів надалі. Якщо ви витратите більше, можете програти, а якщо менше – будете розвиватися занадто повільно і в зрештою теж програєте (конкуренти не сидять на місці).
Покупка або залишення клієнтом інформації про себе називається конверсією. 3-5% від усіх клієнтів, хто прийшов за кліками, її пройдуть. Тому якщо наше LTV на одного нового покупця склало, наприклад, $50, то вартість кліка повинна дорівнювати 3-5% від цієї суми, тобто не перевищувати $1,5-2,5.
Вкладати гроші в контекстну рекламу однозначно варто. Але розробляючи бюджет рекламної кампанії, варто звернутися до професіоналів – маркетологів і фахівців із просування сайтів. Оптимізувати ціну кліка вам допоможе команда «Luxsite».