Коли в контекстну рекламу вкладається чимало грошей, то, само собою, очікується гідний результат. Контекстна реклама, замовити яку можна як у фрілансерів, так і на професійних фірмах, повинна не тільки окупитися, але і принести прибуток. Чи може бути таке, що вона не працює? Якщо так, то з яких причин?
Якщо у вас налаштована реклама, а конверсій немає, тоді у вас є два варіанти: забути про контекстну рекламу зовсім, або ж змінити стратегію настройки. Є кілька пунктів, за якими треба перевірити настройку кампанії, щоб зрозуміти, що пішло не так і як це виправити.
Аудиторія
Переконайтеся в тому, що ви правильно налаштували покази і вашу рекламу бачать саме ті користувачі, кому це цікаво. У своєму акаунті ви можете подивитися статистику і впізнати за якими саме запитам були переходи на ваш сайт з реклами в пошуковій системі. Тут ви побачите статистику по здійсненим переходах, але не побачите покази по нерелевантних запитам, за якими кліків не було.
Що робити якщо переходи були по нерелевантних запитам?
В першу чергу налаштувати правильно тип відповідності. Широкий тип відповідності використовувати не рекомендовано. Потім слід правильно сформувати список мінус-слів.
На скільки вистачає бюджету?
У разі якщо ваш бюджет досить маленький, буде кращим варіантом обмежити час показів. Визначте в який час користувачами здійснюється найбільша кількість переходів, які конвертах, і налаштуйте показ саме на той часовий проміжок. Також ви можете налаштувати покази на вечірній час, коли у конкурентів денний бюджет підійде до кінця і їх реклама відключиться. Вечірньої пори є шанси отримати конверсії за ціною в два рази нижче, ніж днем. Звичайно ж, цей варіант не підійде тим, хто працює, наприклад, до 18:00 і в вечірній час не зможе приймати дзвінки від клієнтів.
Аналіз відвідуваності сайту: хто і навіщо до вас приходить
Є користувачі, які «шарятся» по сайтам, як по магазинах – просто подивитися. Інші ж, які конкретно налаштовані купити, порівнюють ціни або шукають якийсь товар або послугу в конкретному регіоні. На друге слід орієнтуватися. Визначити їх можна по більш конкретним (низькочастотних) запитам. Хорошим рішенням для рідко задаються запитів можуть бути динамічні оголошення.
Куди ведуть кліки?
Куди потрапляють користувачі, клікнули на рекламу? Сторінка, на яку веде реклама повинна бути цільовою. Якщо клієнт, який шукав конкретний товар, клікнувши на вашу рекламу, потрапить не на сторінку товару, а на головну сторінку – ви, швидше за все, втратили клієнта. Ймовірно йому простіше буде знову ввести запит в пошуковій системі, ніж шукати товар в каталозі.
Принцип підрахунку конверсій
Більшість вважають тільки конверсії з сайту, але ж і дзвінки також можуть приходити саме з контекстної реклами. З цієї причини враховуйте всі конверсії – як на сайті, так і в телефонному режимі. Коллтрекінг особливо важливий тим, чий сайт повинен спровокувати клієнта зателефонувати. Відстежуючи дзвінки, ви зможете визначити для себе найкраще джерело трафіку. Але не для всіх така тактика підходить – малобюджетним проектам коллтрекінг налаштовувати буде не рентабельно.
Ви вказали ціни?
Вказати ціну на сайті потрібно обов’язково, особливо якщо ваші конкуренти її вказують. Відвідувач швидше піде на інший сайт, де ціни можна побачити, що буде дзвонити вам і з’ясовувати.
Наскільки швидко приймаються і обробляються замовлення
Необхідно також подбати про те, щоб дзвінки приймалися швидко і замовлення також швидко оброблялися. Може бути й таке, що реклама налаштована ідеально і забезпечує вам солідну кількість дзвінків, але приймають дзвінки продавці працюють недостатньо добре. Для того щоб переконатися в чому конкретно проблема ви можете налаштувати прослуховування дзвінків і дізнатися, наскільки якісно обслуговуються ваші клієнти в телефонному режимі.
На закінчення можна сказати що контекстна реклама використовується для того, щоб залучити на сайт трафік, а вже продажі залежать від багатьох факторів. Перед тим як робити висновки про те наскільки добре працює контекстна реклама, і чи працює взагалі, протестуйте кілька моделей настройки кампанії.