Багато рекламодавців сумнівається в тому, чи варто витрачати гроші на брендову рекламу. Ми впевнені, що варто. Запускайте брендингову кампанію в тому випадку, якщо потрібно збільшити кількість повторних покупок чи свою частку на ринку. Така реклама допомагає:
- стимулювати попит;
- підвищити лояльність;
- зробити бренд більш впізнаваним.
Лояльність клієнтів зростає, якщо ми знаходимо більше «точок для контакту» з ними. Щоб стимулювати попит, потрібно розказати про продукт вашій потенційній аудиторії. А щоб стати більш впізнаваним, треба розповісти про себе більшій кількості користувачів.
Підвищення впізнаваності бренду: нехай прибуде з вами сила Google Ads
Поставивши перед собою завдання зробити бренд більш відомим, підприємці одразу згадують про блоги, контент-маркетинг і соцмережі, а ось про можливості Гугл часто забувають. І даремно! Далі розповімо, як «стати зіркою», використовуючи Google Ads.
КМС
Медійна мережа Гугл – це мережа майданчиків для реклами, частиною якої є партнерські сайти, Youtube, додатки для смартфонів і Gmail. Тут можна розмістити динамічні та статичні повідомлення, текстову рекламу або відео, а також запустити розсилку листів. У КМС доступний таргетинг за цільовою аудиторією або ключовими фразами відповідно до таких параметрів.
- Інтересу аудиторії. Система покаже рекламу тим, хто шукав наш товар, наприклад «стільці» або «рюкзаки для альпіністів».
- Віку користувачів. Гугл продемонструє повідомлення людям зазначеного віку, статі чи соціального становища (чоловікам від 40 до 50 з дітьми або жінкам від 25 до 35 без сім’ї).
- Ремаркетингу. Повідомлення побачать користувачі, які вже приходили на ваш сайт.
- Ключових запитах. Реклама буде показуватися на сайтах, де зустрічаються певні ключові фрази.
- Темі. Реклама з’явиться на сайтах на певну тематику.
Підвищення лояльності до бренду: використовуємо Youtube
У відеомережі ми можемо розмістити повідомлення в шести форматах (чотирьох відео і двох медійних).
- TrueView формату (In-Stream або Video Discover). У першому випадку реклама може мати будь-який хронометраж, але пропустити її можна вже через 5 секунд. У другому вона складається з превью відео і текстового контенту, який «вискочить» в пошуковику або стрічці «схожі відео».
- Заставка. Ролик, який триває не довше 6 секунд. Пропустити цей короткий ролик можна.
- Out-Stream – повідомлення, які демонструються на партнерських сайтах або в додатках.
- Оверлей – невеликий банер, який з’являється на відео внизу (і який, звичайно ж, можна вимкнути).
- Медіабаннер. Поруч з рекламним роликом в Youtube розміщують медійні статичні банери.
Як зрозуміти, настільки реклама ефективна?
В ідеалі впізнаваність бренду можна визначити за допомогою опитування аудиторії.
- Якщо користувач впізнає бренд за упаковкою, слоганом або логотипом, то він вважається «впізнаваним за підказкою». Це дуже непоганий результат.
- Якщо респондент згадав бренд, перераховуючи торгові марки, реклама вважається досить ефективною.
- Top-of-Mind варіант. Якщо більшість опитаних респондентів згадали пропіарений бренд першим.
У діджіталі впізнаваність можна оцінити дещо точніше. Щоб зрозуміти, справила онлайн-реклама належний ефект чи ні, потрібно проаналізувати такі показники.
- 1. Аналізуємо асоційовані конверсії, ланцюжки, які стартували в Gmail, КМС, Youtube, а закінчувалися конверсіями з іншого джерела або прямі заходи.
- 2. Аналізуємо, як в пошуковику зростала кількість запитів, які містили назву компанії. Для цього можна скористатися «Планувальником» ключових слів або відстежити згадки бренду в Google Alerts і Google Trends.
- 3. Скористайтеся ресурсом BrandLift, щоб оцінити глобальні кампанії на Youtube. З його допомогою тих користувачів, які бачили рекламу, і тих, хто її не бачив, ділять на дві групи. Потім їм ставлять запитання, наприклад, «які бренди взуття вам знайомі», «де ви купите черевики на цю осінь» в залежності від вашої сфери діяльності тощо
Брендова реклама – це не шлях до швидких продажів. Якщо вам потрібно терміново продати товар, запускайте контекстну і таргетовану рекламну кампанію. Брендинг передбачає створення перспективи. Це працює так: ми «підігріваємо» інтерес користувача, а вже потім, коли йому знадобиться конкретний товар або послуга, він згадує про бренд. Спочатку ви працюєте на ім’я, а потім воно працює на вас. Ви готові обговорити проект? Команда фахівців «LuxSite» розробить стратегію брендингу та добере оптимальні інструменти для досягнення мети.