Як працює контекстна реклама: проблеми та поради щодо оптимізації

Контекстна реклама – один із найбільш швидких, простих і надійних способів залучення потенційної аудиторії, яку може цікавити ваш продукт. Ви можете опинитися на першій сторінці видачі пошукової системи, не вкладаючи гроші та ресурси в пошукове просування та не створюючи унікальний якісний контент. Контекстна реклама орієнтується виключно на аудиторію, яка потенційно цікавиться вашим продуктом. Вона працює набагато швидше, ніж SEO-просування: вам не потрібно пів року чекати результатів оптимізації. Платите гроші – отримуєте кліки. Все просто.

Завдяки правильному налаштуванню контекстних повідомлень ви зможете швидко опинитися в ТОПі рекламної видачі за ключовими словами. Окупність інвестицій при цьому залишається дуже високою. Контекстна реклама забезпечує якісний приріст трафіку, генерує ліди, підігріває інтерес до продукції, дозволяє вивести на ринок нові продукти та послуги. Якщо вам потрібно терміново продати 10 тонн гарбузів перед Хеловіном, не замислюючись запускайте контекстну рекламу. Вона чудово спрацює. Але якщо ви хочете продавати тонни гарбузів постійно, стати лідером ринку, обійти всіх конкурентів з овочевих баз, однієї контекстної реклами буде мало. Подбайте про хороший зручний сайт, якісний контент, регулярне оновлення та доповніть контекстну рекламу пошуковим просуванням.

Як працює контекстна реклама

Види контекстної реклами

Використовуючи контекстні повідомлення, ви зможете швидко розповісти про себе аудиторії. За форматом подачі інформації існує декілька видів контекстної реклами.

  • Текстова. Це перші й останні 1-3 посилання, які демонструються на сторінці пошукової системи в браузері з позначкою «реклама». Також залежно від налаштувань таргетингу текстові банери будуть демонструватися в медійній мережі – на сайтах відповідної тематики.
  • Банерна. Банер – це статичне чи динамічне зображення з посиланнями на цільову сторінку або сайт. Банери можна завантажити або створити у вбудованому редакторі сайту.
  • Відео. Відеорекламу розміщують в YouTube як ролик TrueView або на сайтах зі схожою тематикою.
  • Товарні повідомлення. Google Merchant Center показує товар у відповідь на ключові фрази, введені в пошук клієнтами. Товари показуються прямо в стрічці пошуку. В постах вказується ціна та короткий опис.
  • Адаптивні повідомлення КММ. Повідомлення адаптується в текст, банер або відео залежно від того, де аудиторія його побачить. Система сама обирає, який вигляд матиме повідомлення.

Контекстна реклама сайту в Google AdWords

Завдяки можливості тонкого налаштування Google AdWords ви можете сегментувати аудиторію максимально точно, це дозволить заощадити бюджет. Існують такі типи реклами.

  1. Пошукова мережа. Така реклама показується у відповідь на ключові слова і є прямою відповіддю на запит користувача, наприклад, якщо він шукав «навушники», то побачить посилання на ваш інтернет-магазин гарнітур.
  2. Контекстно-медійна мережа. Медійні повідомлення дозволяють охопити велику кількість партнерських тематичних майданчиків. Головна перевага медійної мережі полягає в оптимальному виборі майданчиків для демонстрації повідомлень. За допомогою КММ ви можете наздоганяти потенційних клієнтів ремаргетинговими адаптивними та банерними оголошеннями.
  3. Пошукова та оптимізована КММ. Повідомлення будуть показані як в пошуку, так і в КММ. Але в контекстно-медійній мережі оголошення будуть показані за залишковим принципом.
  4. Google Покупки. Ідеальний метод просування для онлайн-магазинів. Оголошення показуються в стрічці товарів – як дані про продукт, які система отримає зі спеціального фіда.
  5. Відеореклама. Існує декілька форматів таких оголошень. TrueView In-Stream – це реклама на початку або в кінці відео, яку можна вимкнути через 5 секунд після початку перегляду. TrueView Video Discovery – це формат реклами на YouTube, який демонструється в списках відео, на головній сторінці, а також на близьких за темою сторінках.
  6. Універсальна кампанія. Завдяки функціоналу Google AdWords ви зможете просувати мобільні додатки в пошуку мобільного пошуковика, мобільному КММ і на YouTube.

Контекстна реклама сайту в Google AdWords

Контекстна реклама в інтернеті: проблеми та поради щодо оптимізації

Запуск будь-якої рекламної кампанії пов’язаний із ризиками: інвестиції можуть не окупитися, конверсій може не бути або вони можуть бути неякісними. Перед запуском рекламної кампанії дуже бажано перевірити та підкоригувати такі пункти.

  1. Переконайтеся в тому, що ваш сайт готовий до потоку відвідувачів. Логічний і приємний дизайн без зайвої контрастності, проста навігація – без усього цього реклама працювати не буде. Якщо користувач прийде на незручний сайт, він навряд чи там щось купить.
  2. У Title, H1 і Description повинні міститися ключові слова, які є ключами також і для контекстної реклами. Це зробить цільову сторінку більш привабливою для робота й допоможе зменшити розміри інвестицій на рекламу.
  3. За статистикою 7 із 10 користувачів відмовляються від оформлення замовлення через складну форму покупки. Чим менше полів і чим зрозуміліші запитання – тим краще.
  4. Спливаючі вікна повинні бути помітними, але не нав’язливими і не дратівливими. Поставте коди відстеження та переконайтеся, що поп-ап спрацьовує без збоїв.
  5. Не втрачайте жодного дзвінка! Проаналізуйте, звідки дзвонили, як менеджери обробили інформацію, чи всі канали інформації враховані? Не забудьте про функції call-back. Користувачі люблять, коли їм телефонують безкоштовно.
  6. Не забудьте про форму онлайн-підтримки – деякі користувачі надають перевагу швидким запитанням онлайн.

Контекстна реклама оплачується за переходами (Pay Per Click). Чим вище позиція реклами у видачі, тим дорожче коштуватиме клік клієнта. Водночас ціна не є фіксованою і визначається на онлайн-аукціоні. Вартість кліків залежить від бізнес-ніші, рівня конкуренції та географії запиту. Щоб точно не помилитися, замовте налаштування контекстної кампанії у фахівців діджитал-агентства “LuxSite“. Бажаємо вам високих конверсій!

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"