Багатьом відомо, що Email-контакти — це універсальний інструмент, незамінний при створенні будь-якого етапу воронки продажів. Основа Email-маркетингу — це банк підписників.
У цій статті ми даємо практичні поради про те, як швидко й легко створити банк підписників.
Сайтовий формат
Зазвичай цей спосіб дає від одного до п’яти відсотків конверсії. Він заключається в тому, що на різних сторінках сайту створюють ефектне вікно «Підписуйся на розсилку». Воно повинне бути не менш помітним, ніж банерна реклама. Частіше за все форму розміщують в лівому чи правому віконці меню. У загальних випадках її намагаються розмістити ближче до сайтової шапки.
Як правило, для різних сторінок сайту рекомендують використовувати оригінальну форму вікон. Сервіс Carrot Quest самостійно обирає всі адреси сторінок сайту і заносить їх в картотеку користувачів.
Підпишіться на розсилку
Ми пишемо тільки про те, що перевірили на власному досвіді.
Підпишіться на оновлення блогу, щоб не втрачати корисні знання.
Ваше ім’я
Ваш e-mail
Підписатися
Вистрибуючі вікна або pop-up
Цей спосіб гарантує конверсію від двадцяти до сорока відсотків! Доведено на практиці, що він у п’ять, а іноді і в шість разів ефективніше збирає адреси, ніж сайтова форма. Єдиний недолік — це дратівливий ефект, який pop-up справляє на користувача!
Сервіс Carrot Quest дає можливість так налаштувати вистрибуючі вікна, що вони будуть давати повну інформацію про поведінку користувача. Наприклад, користувач зайшов на сайт побутової техніки і довго передивлявся електрочайники у визначеному ціновому сегменті. Йому одразу пропонують pop-up, в якому
пообіцяють вислати на пошту ексклюзивну підбірку електрочайників відповідної ціни різних торгових марок. Формат pop-up може бути:
- консультативним, наприклад, «Як вибрати відповідну модель?»;
- інформативним, як список моделей різних брендів в заданому ціновому сегменті.
До будь-якого pop-up можна підключити розсилку про новинки продукції чи знижки на конкретнийй товар.
Підпис електронного листа
Абсолютно неочікувано хтось із ваших звичних контактів може бути прямою або ж непрямою цільовою аудиторією. Ви цього ніколи не дізнаєтеся, якщо не налаштуєте грамотний, «продаючий» і коректний підпис електронного листа. Це дуже простий і доволі продуктивний спосіб збору підписників.
Блоговий підпис
Такий спосіб створює конверсію від одного до п’яти відсотків. Відмінно працює в блогах, де розміщені цікаві тематичні статті, наприклад, «Відпочинок в Альпах». Під статтею розміщують вікно формату «Сподобалася стаття? Підписуйся на тематичну розсилку!» Звертайте увагу, що у вікнах для коментарів читачі часто залишають електронні адреси.
Чат-онлайн
Такий спосіб дає можливість з допомогою ресурсу Carrot Quest збирати адреси всіх учасників чату, а також зберігати їх у форматі картотеки користувача. Це дозволяє перевести обмін інформацією в ексклюзивний формат. Чимало учасників чату віддають перевагу саме такій формі «Холодного контакту», який не прив’язаний ні до місця, ні ло часу. Варто відмітити, що якщо адреса учасника чату вже відома, запит його Email-адреси не спливає, а з’являється пропозиція переключитися (за бажанням) у формат особистих електронних листів.
Активний діалог
Доброго дня!
Ви можете залишити свій email, і тоді вам не доведеться чекати відповіді тут:
Доброго дня! Ви шукаєте поїздку в Італію? Ми можемо підказати хороші варіанти.
Так, давайте підберемо тур на південь Італії. Які у вас є варіанти?
Формат соціальні мережі
Використовується для тематичних груп в соцмережах, зазвичай під шапкою групи
дають посилання.
До ефективних способів збору адрес відносять ремаркетинг, презентаційні посилання (для тих, хто часто проводить презентації), а також офлайн-збір вручну (через візитки, анкети, питальники).