Компанія “Cisco” підрахувала, що вже в 2021 році відеоконтент буде займати 82% всього трафіку в інтернеті. А найбільший відеохостинг в світі – це Youtube. Якщо ви все ще не збираєте там “великі зали”, пора міняти ситуацію. Багато власників бізнесу забувають про важливі інструменти розкрутки в інтернеті – просуванні каналу на ютуб. Ютуб – це не тільки відеохостинг, це друга за величиною пошукова система після Google. Це означає, що її можливості потрібно використовувати для розвитку бізнесу і залучення нових клієнтів.
Цікаві факти про Youtube
- Загальний час, який люди проводять на відеохостингу, збільшується щороку. В останні три роки – це 50% річний приріст.
- 80% глядачів територіально розташовані за межами США.
- Сайт локалізований більш ніж в 88 країнах світу.
- Молоде покоління частіше споживає і краще засвоює інформацію в форматі відео.
Як швидко розкрутити канал на Ютубі?
Ніяк. Швидше за все, у вашій компанії поки немає ніякого ютуб-каналу і ви не до кінця розумієте, наскільки складний і тривалий процес його просування. А чи є серед користувачів ютуба ваші потенційні клієнти? З чого почати процес просування? Як взагалі створити канал? А-а-а, питань багато – відповідей мало. Перше і найважливіше, що вам потрібно зрозуміти – це чому вам варто створити свій корпоративний канал і почати його просувати.
Чи є там мої потенційні покупці? Ваші покупці там однозначно є. Тільки уявіть: більше мільярда користувачів щомісяця переглядають ролики на Ютубі. Це третя частина всіх людей, які заходять в інтернет. Навіть при не ідеальному розкладі серед аудиторії вашого корпоративного каналу знайдуться люди, яким потрібні “якісні пластикові вікна”, “послуги кращого в світі барбера” і “затишні будиночки для котиків”. Чим би ви не займалися, на ютубі є ваша потенційна аудиторія. Починайте з нею взаємодіяти і займатися розкручуванням відео на ютубі.

З чого почати просування каналу на ютубі? Створіть канал і залийте перше відео. Його можна зняти навіть на смартфон – досвід режисерів, які роблять цілі фільми за допомогою айфона, тому підтвердження. Почніть із знайомства зі своїм бізнесом, накидайте контент-план перших 3-5 роликів. Замовляти відео у професіоналів або знімати самостійно – справа ваша. Коли канал створений і почав наповнюватися відеоконтентом, саме час підійти до оптимізації. Які критерії враховуються при ранжируванні:
- зовнішня оптимізація
- внутрішня оптимізація
- показник соціальних сигналів;
- поведінкові чинники.
Просування каналу на відеохостингу – неквапливий і досить тривалий процес. Тому не думайте, що ефект ви отримаєте відразу. На це потрібен час.
Ок, з розкручуванням ютуб все зрозуміло, а що робити далі? Знімати відео, просувати його і взаємодіяти з передплатниками. Не ігноруйте передплатників і їх коментарі, давайте їм зворотний зв’язок і просите від них фідбек, запитуйте про їхні інтереси і знімайте ролики на ці теми.
Великі бренди і корпорації знають, як розкрутити канал на ютубі. Вони вкладають в це багато грошей і сил. Але невеликим регіональним компаніям також під силу стати ютуб-зірками. Почніть з малого, не розраховуйте на швидкі результати і не кидайте справу на півдорозі. Корпоративний ютуб-канал “утеплить” ваших клієнтів, покаже, що ви реальна команда, що ви несете відповідальність за свої послуги і проекти. Це наближає клієнта до здійснення конверсії. Чим більше часу клієнт проведе “на зв’язку” з компанією, тим легше йому буде прийняти рішення на вашу користь.