Draincom
гідроізоляційні роботи і сантехнічні послуги
-
Клієнт
-
Тип робіт
-
Технології
-
Посилання
Завдання клієнта
отримання заявок на послуги, а саме – збільшення кількості конверсій з сайту і зменшення вартості конверсії
Регіон: Toronto & GTA
Тривалість кампанії: 6 міс.
Особливості/складнощі:
- У клієнта вже налаштовані рекламні кампанії, клієнт сам керував своєю рекламою
- Висока мінімальна ціна за показ в ТОП-видачі Гугла
- Необізнаність споживач про назву послуг. У зв’язку з цим – складність збору семантики для реклами
- Клієнт не встановив на сайт CallTracking, тому відстежити дзвінки з різних джерел трафіку неможливо.
Рішення:
розширена семантика існуючих рекламних кампаній, існуючі ключові слова перегруповано з метою написання більш релевантних оголошень під кожну групу запитів. Неефективні ключові слова призупинено. Розширено список мінус-слів. Створено розширені текстові оголошення та адаптивні текстові оголошення.
Результат:
за 6 місяців роботи вдалося досягти збільшення кількості конверсій на 75,28%, при цьому вартість конверсії знизилася практично в два рази, а коефіцієнт конверсій (співвідношення кількості конверсій до кількості трафіку на сайт) виріс в два рази. Таких результатів вдалося досягти без збільшення рекламного бюджету.

Порівняння показників “кількість конверсій” і “вартість конверсій” за період роботи і попередній період.

Draincom
гидроизоляционные работы и сантехнические услуги
-
Клієнт
-
Тип робіт
-
Технології
-
Посилання
Завдання клієнта
получение заявок на услуги, а именно увеличение количества конверсий с сайта и уменьшение стоимости конверсии
Регион: Toronto & GTA
Продолжительность кампании: 6 мес.
Особенности/сложности:
- У клиента уже настроены рекламные кампании, клиент сам управлял своей рекламой
- Высокая минимальная цена за показ в ТОП-выдаче Гугла
- Неосведомленность потребитель о названии услуг. В связи с этим – сложность сбора семантики для рекламы
- Клиент не установил на сайт CallTracking, поэтому отслеживание звонков с разных источников трафика не есть возможным
Решение:
расширена семантика существующих рекламных кампаний, существующие ключевые слова перегруппированы с целью прописать более релевантные объявления под каждую группу запросов. Неэффективные ключевые слова приостановлены. Проработан список минус-слов. Созданы расширенные текстовые объявления и адаптивные текстовые объявления.
Результат:
за 6 месяцев работы удалось достичь увеличения количества конверсий на 75,28%, при этом стоимость конверсии снизилась практически в два раза, а коэффициент конверсий (соотношение количества конверсий к количеству трафика на сайт) вырос в два раза. Таких результатов удалось достичь без увеличения рекламного бюджета.

Сравнение показателей “количество конверсий” и “стоимость конверсий” за период работы и предыдущий период.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"