Draincom
гідроізоляційні роботи і сантехнічні послуги
-
Клієнт
-
Тип робіт
-
Технології
-
Посилання
Завдання клієнта
отримання заявок на послуги, а саме – збільшення кількості конверсій з сайту і зменшення вартості конверсії
Регіон: Toronto & GTA
Тривалість кампанії: 6 міс.
Особливості/складнощі:
- У клієнта вже налаштовані рекламні кампанії, клієнт сам керував своєю рекламою
- Висока мінімальна ціна за показ в ТОП-видачі Гугла
- Необізнаність споживач про назву послуг. У зв’язку з цим – складність збору семантики для реклами
- Клієнт не встановив на сайт CallTracking, тому відстежити дзвінки з різних джерел трафіку неможливо.
Рішення:
розширена семантика існуючих рекламних кампаній, існуючі ключові слова перегруповано з метою написання більш релевантних оголошень під кожну групу запитів. Неефективні ключові слова призупинено. Розширено список мінус-слів. Створено розширені текстові оголошення та адаптивні текстові оголошення.
Результат:
за 6 місяців роботи вдалося досягти збільшення кількості конверсій на 75,28%, при цьому вартість конверсії знизилася практично в два рази, а коефіцієнт конверсій (співвідношення кількості конверсій до кількості трафіку на сайт) виріс в два рази. Таких результатів вдалося досягти без збільшення рекламного бюджету.

Порівняння показників “кількість конверсій” і “вартість конверсій” за період роботи і попередній період.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"