Draincom - LuxSite
  • Клієнт

    Draincom

  • Тип робіт

    Контекстна реклама

  • Технології

    Google Ads

Завдання клієнта

отримання заявок на послуги, а саме – збільшення кількості конверсій з сайту і зменшення вартості конверсії

Регіон: Toronto & GTA

Тривалість кампанії: 6 міс.

Особливості/складнощі:

  1. У клієнта вже налаштовані рекламні кампанії, клієнт сам керував своєю рекламою
  2. Висока мінімальна ціна за показ в ТОП-видачі Гугла
  3. Необізнаність споживач про назву послуг. У зв’язку з цим – складність збору семантики для реклами
  4. Клієнт не встановив на сайт CallTracking, тому відстежити дзвінки з різних джерел трафіку неможливо.

Рішення:

розширена семантика існуючих рекламних кампаній, існуючі ключові слова перегруповано з метою написання більш релевантних оголошень під кожну групу запитів. Неефективні ключові слова призупинено. Розширено список мінус-слів. Створено розширені текстові оголошення та адаптивні текстові оголошення.

Результат:

за 6 місяців роботи вдалося досягти збільшення кількості конверсій на 75,28%, при цьому вартість конверсії знизилася практично в два рази, а коефіцієнт конверсій (співвідношення кількості конверсій до кількості трафіку на сайт) виріс в два рази. Таких результатів вдалося досягти без збільшення рекламного бюджету.

 

Порівняння показників “кількість конверсій” і “вартість конверсій” за період роботи і попередній період.

 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116