РОЗРОБКА
Аналіз:
Проаналізувавши завдання та позиціонування компанії, ми ухвалили рішення зробити акцент на контенті та його користі. В цьому випадку саме цінність контенту повинна забезпечувати продажі, тому весь дизайн спрямували на те, щоб донести інформацію до користувачів максимально зрозуміло.
Особливості проекту:
Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка, інтеграція з amoCRM.
Результат:
Лендінг забезпечив потрібний показник конверсії.
Дизайн
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
Проект: B2B ніша – навчання керівників побудові організаційної структури компанії.
Регіон: Казахстан, Таджикистан, Узбекистан, Киргизія.
Тривалість кампанії: 4 місяці.
Бюджет: 1 800 $.
У процесі попереднього аналізу ніші ми виявили, що попит в інтернеті безпосередньо на послугу ще не сформований. Тому ми ухвалили рішення формувати рекламну кампанію на підставі суміжних категорій інтересів і пошукових запитів користувачів.
Ми дібрали 994 цільові ключові слова, які структурували на 7 напрямків і зробили для них окремі кампанії:
В рамках кожної кампанії ключові слова згрупували за семантичним значенням і максимальною відповідністю під рекламні оголошення. В результаті вийшло 146 груп оголошень.
Також налаштували кампанію в КМС.
За результатами першого місяця роботи РК визначили, що конвертуються лише 2 напрями (2 кампанії):
Тому основні зусилля спрямували на зниження вартості конверсії за цими кампаніями.
З другого місяця підключили ремаркетинг.
Після оптимізації пріоритетних кампаній за наступні 3 місяці вдалося отримати 62 ліди по 19,41$:
Ремаркетинг не спрацював, тому що не зібралися достатні за обсягом аудиторії.
Загалом, за 4 місяці роботи вдалося набрати потрібний темп отримання клієнтів і знизити вартість конверсії з 30$ до 20$:
Загальні результати РК такі:
- Кліки – 5 560
- Покази – 457 702
- Конверсії – 75 лідів
- Вартість конверсії – 24$
- Коефіцієнт конверсії – 1,35%
- Витрачено – 1 800 $
Таргетингова реклама
Також для цього клієнта ми налаштовували рекламу на вебінари. Середня вартість заявки виходила трохи меншою за $2. Конверсія в заявку становила 10%. Конверсія з заявки в продаж – 60-80 $. Середній рекламний бюджет на вебінар становить 1300$.