Висоцький Консалтинг – LuxSite
  • Клієнт

    Висоцький Консалтинг

  • Тип робіт

    Розробка

    Дизайн

    Контекстна реклама

    Таргетингова реклама

  • Технології

    php

Завдання клієнта

Створити лендінг для залучення людей на бізнес-конференцію в Алмати.

РОЗРОБКА

Аналіз:

Проаналізувавши завдання та позиціонування компанії, ми ухвалили рішення зробити акцент на контенті та його користі. В цьому випадку саме цінність контенту повинна забезпечувати продажі, тому весь дизайн спрямували на те, щоб донести інформацію до користувачів максимально зрозуміло.

Особливості проекту:

Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка, інтеграція з amoCRM.

Результат:

Лендінг забезпечив потрібний показник конверсії.

 

Дизайн

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА

 

Проект: B2B ніша – навчання керівників побудові організаційної структури компанії.

 

Регіон: Казахстан, Таджикистан, Узбекистан, Киргизія.

 

Тривалість кампанії: 4 місяці.

 

Бюджет: 1 800 $.

 

У процесі попереднього аналізу ніші ми виявили, що попит в інтернеті безпосередньо на послугу ще не сформований. Тому ми ухвалили рішення формувати рекламну кампанію на підставі суміжних категорій інтересів і пошукових запитів користувачів.

Ми дібрали 994 цільові ключові слова, які структурували на 7 напрямків і зробили для них окремі кампанії:

В рамках кожної кампанії ключові слова згрупували за семантичним значенням і максимальною відповідністю під рекламні оголошення. В результаті вийшло 146 груп оголошень.

Також налаштували кампанію в КМС.

За результатами першого місяця роботи РК визначили, що конвертуються лише 2 напрями (2 кампанії):

Тому основні зусилля спрямували на зниження вартості конверсії за цими кампаніями.

З другого місяця підключили ремаркетинг.

Після оптимізації пріоритетних кампаній за наступні 3 місяці вдалося отримати 62 ліди по 19,41$:

Ремаркетинг не спрацював, тому що не зібралися достатні за обсягом аудиторії.

Загалом, за 4 місяці роботи вдалося набрати потрібний темп отримання клієнтів і знизити вартість конверсії з 30$ до 20$:

 

Загальні результати РК такі:

  • Кліки – 5 560
  • Покази – 457 702
  • Конверсії – 75 лідів
  • Вартість конверсії – 24$
  • Коефіцієнт конверсії – 1,35%
  • Витрачено – 1 800 $

Таргетингова реклама

Також для цього клієнта ми налаштовували рекламу на вебінари. Середня вартість заявки виходила трохи меншою за $2. Конверсія в заявку становила 10%. Конверсія з заявки в продаж – 60-80 $. Середній рекламний бюджет на вебінар становить 1300$.

Результат

Лендінг забезпечив потрібний показник конверсії.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116