Соло-двері – LuxSite

Завдання клієнта

Створити інтернет-магазин, який буде ефектно демонструвати стильні та надійні дверні вироби з якісних матеріалів і полегшить процес вибору дверей будь-яких типів і характеристик.

РОЗРОБКА

Аналіз:

Ми провели аналіз асортименту замовника, порівняли його з конкурентами, проаналізували сайти конкурентів і на підставі зібраної інформації розробили вдалу структуру нового сайту.

Особливості проекту:
Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка. Кастомне оформлення замовлення, конвертер валют, відеогалерея.

Дизайн

SEO

З чим прийшли до нас: сайт раніше не просувався, відповідно, не було органічного трафіку. Наше завдання полягало в тому, щоб збільшити цільовий трафік на сайті.

Тематика: двері

Регіон: Україна

Домен зареєстрували у 2013 році

Платформа: OpenCart

Внутрішня оптимізація сайту: не проводилася, були виявлені технічні помилки.

Зворотні посилання: вхідних посилань практично не було.

Контент: створювали штатні копірайтери.

Початок лінкбілдингу: грудень 2013 року.

Органічний трафік: 0 людей на місяць.

 

Завдання по проекту:

  • збільшити трафік на сайт.
  • спочатку ми зробили аналіз конкурентів:
  • визначили найуспішніші сайти в ніші;
  • ретельно переглянули внутрішню оптимізацію кожного окремого сайту (структуру, цільові сторінки, перелінковку тощо)
  • на основі аналізу семантичного ядра конкурентів визначили ключові слова, які необхідно просувати;
  • на основі аналізу лінкової маси конкурентів визначили, скільки і які посилання нам необхідно наростити для виведення сайту в ТОП-10.

Далі провели аналіз сайту:

  • зібрали семантичне ядро;
  • з клієнтом визначили пріоритетність запитів для просування;
  • зробили повний аудит сайту;
  • визначили цільові сторінки для слів, що просуватимуться;
  • змінили структуру сайту відповідно до цільових сторінок (додали категорії);
  • склали детальне ТЗ для програміста на усунення технічних помилок (дублі, 404 помилки тощо);
  • зробили автоматичну генерацію мета-тегів на сторінках товарів, вручну прописали всі категорії під пошукові запити;
  • написали клієнту наші рекомендації з юзабіліті сайту, відповідно, розробку сайту з новим сучасним дизайном;
  • паралельно розпочали розробку нової версії сайту.

Робота з контентом:

  • дали завдання 10 копірайтерам на написання однієї пробної статті, в результаті чого клієнт вибрав трьох найкращих виконавців;
  • поставили завдання копірайтерам написати seo-тексти на цільові сторінки.

Далі зайнялися лінкбілдингом:

  • після аналізу конкурентів у нас вже був план з нарощування зовнішніх посилань;
  • склали анкор-лист;
  • вивантажили всі посилання конкурентів і види лінків, розпочали роботу з побудови посилань.

Результат:

Дані з Ahrefs за профілем зовнішніх посилань на сайт:

Органічний трафік на сайт з початку робіт до сьогодні

Джерело трафіку: органічна видача;

Середній органічний трафік: 7500 людей на місяць.

Запити в ТОП:

У ТОП-3 – 168 ключових слів

Всього в ТОП-10 – 517 ключових слів

 

Ключові слова за Ahrefs:
Сайт ранжується за понад 2500 ключовими запитами.

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА

Тематика: інтернет-магазин вхідних і міжкімнатних дверей.

Регіон: Київ і область

Тривалість кампанії: 1 місяць

Завдання: забезпечити 1-3 позицію в пошуковій видачі за високого рівня конкуренції з оптимальною ціною за клік.

Аналіз: велика кількість рекламодавців в ніші за високочастотними цільовими запитами.

Особливості/складнощі: перегріта ніша, дуже високий рівень конкуренції, висока ставка за топ-4, велика кількість близькотематичних нецільових пошукових запитів.

Рішення: після аналізу та сегментування семантичного ядра в налаштування відібрали високочастотні цільові запити в точній відповідності, середньо- і низькочастотні в модифікаторі широкої відповідності, щоб отримати більший відсоток показів. Також використовувалися низькочастотні запити за конкретними брендами виробників дверей. Додатково ми налаштували динамічний ремаркетинг для повернення відвідувачів сайту та здешевлення середньої вартості за клік.

Результат:

Середня позиція за оголошеннями кампанії 1,9, середня ціна за клік 12,59 грн.

Дані аналітики показують низький показник відмов – 51,39%, середню тривалість сеансу – 1 хв. 57 сек, і хорошу глибину перегляду – 4,05, що говорить про цільовий трафік.

Результат

Замовник отримав надійний і дружній для відвідувачів сайт, зручний для пошукової оптимізації та лідогенерації.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116