NorthTech - LuxSite
  • Клієнт

    NorthTech

  • Тип робіт

    Контекстна реклама

  • Технології

    Google Ads

Завдання клієнта

отримання лідів (відправка форми з контактними даними з сайту, дзвінок по оголошенню, дзвінок з сайту) на заміну або встановлення вікон, дверей.

Регіон: Edmonton, Альберта, Канада; Lloydminster; Dawson Creek; Fort St. John; Grand Prairie

Тривалість кампанії: липень 2019 г. – грудень 2019 г. (по сьогоднішній день)

Особливості/складнощі:

  1. Клієнт зайшов з новим сайтом і практично нульовим трафіком на сайт, тому неможливо відразу запустити ремаркетингову рекламну кампанію на “теплу” аудиторію.
  2. Регіон Edmonton характеризується високим рівнем конкуренції в сфері заміни вікон і дверей. Є трійка головних лідерів, які зарекомендували себе як відповідальні і кваліфіковані підрядники, мають 96% і більше позитивних відгуків в Google My Business, рейтингах HomeStars і т.д.
  3. Високий рівень конкуренції значно впливає на розмір ставок, як наслідок – високу середню ціну за клік в контекстній рекламі. Середня ціна за клік у конкурентів – віконна тематика 20 CAD за клік, дверна тематика – 8 CAD за клік.
  4. Обмежений рекламний бюджет 150 CAD в день на момент запуску рекламної кампанії.
  5. Сезонність послуг, що надаються; залежність попиту від погодних умов.
  6. Неготовність клієнта підключати системи CallTracking для сайту, як наслідок – відсутність повної інформації по кількості лідів.

Рішення:

Враховуючи середню ціну за клік в галузі і обмеженість рекламного бюджету основний упор був зроблений на настройку пошукової реклами на середньочастотні і низькочастотні ключові слова, які дешевші і зможуть привести достатньо трафіку на сайт в межах заданого бюджету. Також була налаштована реклама і на високочастотні ключові слова, оскільки клієнтові принципово важливо було показуватися саме по ним і з ними брати участь в “низьких” аукціонах. Також реклама була налаштована на брендові запити конкурентів – можливість отримати трафік за низькою ціною.З другого місяця роботи підключили ремаркетингову рекламну кампанію в КМС.

Результат:

За пів року роботи реклами було залучено близько 3000 цільового трафіку на сайт. Середня вартість кліка для дверної тематики 4,74 CAD і для віконної 10,05 CAD по Едмонтону, що практично в 2 рази дешевше, ніж у конкурентів. Отримано 259 лідів (56% – дзвінки з оголошень, 44% – заповнені форми зворотного зв’язку на сайті), при цьому не враховуються дзвінки отримані безпосередньо при наборі номера вручну, який розміщений на сторінках сайту, через неготовність клієнта впроваджувати CallTracking. Коефіцієнт конверсій становить 9,14%, при позитивному в галузі на рівні 2%.

Нижче скрін – ключові показники за весь термін роботи реклами

 

З третього місяця роботи разом з клієнтом визначено “прийнятну” ціну за лід на рівні 50 CAD.

З 3 по 6-й місяці роботи вдалося знизити ціну ліда практично в 2 рази і “зафіксувати” ціну за лід на рівні нижче 50 CAD. При цьому коефіцієнт конверсії зріс до 12,43%.

На скриншоті ключові показники роботи за останні місяці роботи реклами (листопад-грудень 2019 г.)

 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116