Регіон: Київ і область, Дніпро і Дніпропетровська область, Харків і область, Запоріжжя і область, Кривий Ріг і область, Миколаїв і область, Полтава і область, Херсон і область, Черкаси і область, Кропивницький і область
Тривалість кампанії: 3 місяці (червень 2019 – серпень 2019)
Особливості/складнощі:
- Вузька спеціалізація. Оренда спецтехніки – дорога, є обмеження по мінімальній кількості годин оренди, тому вибір замовника і техніки – ретельний.
- Складність підбору семантики. Запит від клієнта – використання високочастотних запитів, які охоплюють не тільки безпосередньо послуги, які надає компанія клієнта, а й суміжні та супутні послуги, наданням яких компанія не займається. Тому був присутній величезний ризик залучення нецільового трафіку на сайт. Це в свою чергу вимагало скрупульозної роботи з підбору мінус-слів
- Обмежений бюджет для кампаній з перевезення вантажів, через що кампанії обмежені в показах і відповідно втрачається частка трафіку на сайт, що тягне за собою неможливість повноцінно проаналізувати і оптимізувати роботу рекламних кампаній.
- Для послуг оренди та перевезень було розроблено окремі односторінкові сайти, що ускладнювало аналіз даних і підвищувало відсоток виходу відвідувачів з сайту, так як сайт повністю не відповідав на всі запитання потенційних клієнтів і був незручний для замовлення такого роду послуг. Порівнюючи з сайтами компаній-конкурентів, сайти програвали по юзабіліті, що ускладнювало роботу реклами і знижувало рейтинг оголошень в аукціонах.
Рішення:
Проведено налаштування пошукових рекламних кампаній за цільовими місцями розташування по високо-, середньо- і низькочастотних запитам. Розроблено структуру рекламного аккаунта: обрана розбивка кампаній по виду техніки і послуг перевезення. Для оренди техніки були підібрані високочастотні запити, які мали прийнятну середню ціну за клік в межах заданого бюджету; ретельно опрацьований список мінус-слів. У перевезеннях акцент робився на середньо- і низькочастотні запити, так як високочастотні мали високу ціну за клік і приводили нецільових відвідувачів на сайт.
Результат:
В активний період роботи рекламні кампанії з перевезень з обмеженим бюджетом отримали 530 звернень, з середньою ціною за клік 10 UAH. При цьому ми отримали 34 конверсії із середньою ціною за конверсію 159 UAH; коефіцієнт конверсії становив – 6,42%. В аукціоні ми мали найбільший відсоток отриманих показів – 58%, а частка показів над результатами пошуку серед конкурентів – 60%.

В активний період рекламні кампанії з оренди спецтехніки отримали 1 140 звернень, з середньою ціною за клік 6 UAH, це досить низька ціна в тематиці такого роду послуг з досить високою конкуренцією. Приведений на сайт трафік дав можливість отримати 34 конверсії за середньою ціною 200 UAH за конверсію, середній коефіцієнт конверсій склав 2,97%. В аукціоні ми мали найбільший відсоток отриманих показів – 35%, а частка показів над результатами пошуку серед конкурентів – 62%.
