Динамічний ремаркетинг: лікнеп для новачків - LuxSite

Динамічний ремаркетинг сьогодні використовують далеко не всі інтернет-магазини. Хоча це дуже ефективний і дієвий спосіб збільшення кількості конверсій. Скориставшись цим інструментом, ви показуєте потенційним клієнтам саме ті товари, які вони переглядали на сайті. Це “підігріті” користувачі – вони вже контактували з вашим брендом. Тому ймовірність здійснення конверсії зростає на 20-40%.

Що таке ремаркетинг?

Наприклад, потенційний покупець заходить в інтернет-магазин і переглядає кілька різних моделей фітнес-браслетів. Потім саме ці моделі “наздоганяють” його в КМС. Ремаркетинг незамінний при роботі з товарами і послугами з “розтягнутим” циклом здійснення конверсії. Щоб прийняти рішення про покупку тих чи інших товарів і послуг людині потрібна різна кількість часу – від кількох годин до кількох місяців, наприклад, в разі дорогих покупок нерухомості або авто. Відвідувач сайту легко забуде про вас, якщо не нагадувати йому про свою унікальну пропозицію за допомогою ремаркетингу.

У чому різниця між класичним і динамічним ремаркетингом?

Принцип дії інструменту в класичному і динамічному вигляді схожий. Але якщо в класичному ремаркетингу користувача “наздоганяють” загальні оголошення, то в динамічному показуються саме ті товари, які вже становлять інтерес для людини. Динамічний ремаркетинг дуже актуальний для інтернет-магазинів, готелів, сайтів, які займаються реалізацією квитків, путівок і т.д.

Як працює схема?

Люди рідко роблять покупки під час перших відвідин сайту. Як правило, їм потрібен час на прийняття рішення. Вони вивчають пропозиції конкурентів, думають, порівнюють ціни, вибирають найбільш оптимальну модель. Все це розтягує час до прийняття рішення. При цьому вони навряд чи запам’ятають, в якому саме інтернет-магазині їх чекає бажаний смартфон або ноутбук. Схема виглядає приблизно так:

запит в гугл – зайшов в кілька магазинів – почитав опис, порівняв ціни, моделі – пішов – повернувся із запитом в гугл через якийсь час – декілька найбільш прийнятних варіант – купив.

Завдяки динамічному ремаркетингу Adwords, зростає ймовірність того, що конверсію людина зробить саме на вашому майданчику, а не в інтернет-магазині конкурентів. І весь цикл покупки в спрощеному вигляді виглядає вже так:

запит в гугл – зайшов в кілька магазинів – почитав опис, порівняв ціни, моделі – пішов – через якийсь час побачив акційне оголошення з бажаною моделлю – перейшов по рекламному оголошенню і купив.

Як ще використовувати ремаркетинг?

Це ефективний інструмент допродаж. Наприклад, якщо ви недавно купили новенький iPhone або Macbook, то вам гарантовано знадобиться захисне скло або перехідник з USB-C. Рекламний інструмент дозволяє показувати супутні товари, які становлять інтерес для кожного конкретного користувача. Наприклад, інтернет-магазин з продажу гаджетів Apple демонструє аксесуари саме для тієї моделі iPhone або Macbook, яку нещодавно придбав користувач. Побачивши такі “персональні” оголошення, він швидше “дозріє” і зробить конверсію.

Спробувати самому або замовити у професіоналів?

Динамічні оголошення можна налаштувати в Google Adwords і Facebook. В процесі настройки вам знадобиться фід – каталог продукції. Фід містить всю необхідну інформацію про продукт – назва, характеристики, вартість, зображення, статус наявності і т.д. Фід можна формувати у вигляді TSV, CSV або XML-файлів. Крім фіда, на сайт потрібно прикрутити лічильник для відстеження, якими саме товарами цікавилися люди. В сервісах є готові шаблонні оголошення, вам потрібно просто вибрати підходящий варіант і заповнити його своїми даними.

Налаштувати всі параметри динамічного ремаркетингу Facebook або Google Adwords досить складно. Скрізь є свої нюанси і особливості, які потрібно врахувати. Так, наприклад, ідеалі для реклами товарів інтернет-магазину в Google Adwords потрібно зв’язати акаунт з Google Merchant Center і т.д. Врахувати всі ці нюанси може тільки фахівець з досвідом. Ви, звичайно ж, можете спробувати зробити все самостійно – в одному з наступних матеріалів ми розповімо, як налаштувати рекламну кампанію з динамічними оголошеннями.

Або ж можете заощадити свій час і сили і звернутися до професіоналів. Маркетологи LuxSite мають великий досвід роботи з різними інтернет-магазинами. Покажемо кейси, розповімо про всі нюанси і налаштуємо динамічний ремаркетинг в вашому інтернет-магазині швидко і якісно. “Доганяйте” потенційних клієнтів за допомогою динамічного ремаркетингу й високих вам конверсій!

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"