SMM в 2019 році: сім трендів, за якими потрібно встигнути - luxsite

Діджитал-технології не стоять на місці. Оновлюються соцмережі – змінюється й SMM. Щоб встигнути вчасно відреагувати на нововведення і не змарнувати можливості, потрібно знати, чого чекати у 2019 році.

Фейсбук, Інстаграм й інші популярні соцмережі продовжують грати роль одного з базових інструментів сучасного маркетингу. Тому SMM-менеджер, який працює з вашою компанією, обов’язково повинен врахувати тренди, які формуватимуть брендові SMM-стратегії в найближчі декілька місяців.

Інфлюенс-маркетинг розвивається та виходить на новий рівень

Influence-маркетинг у 2019 році буде розвиватися у двох головних сферах: мікроблогінг і залучення мікроблогерів до реклами. Мікроблогери, аудиторія яких не перевищує 25-50 тисяч підписників, зазвичай ставляться до публікації реклами на своїх сторінках досить відповідально. До того ж, їхня аудиторія дуже чуйна та зацікавлена. А ось до великих рекламних кампаній все частіше залучають блогерів із великою аудиторією. Вони не є моделями, це звичайні люди, тому вони ближчі до потенційної аудиторії. В ролі моделей у свою рекламну кампанію відомих блогерів уже запросили американська компанія “Papaya” й українська “A.Tan”.

Instagram стрічка стає розумнішою

Пріоритетні, на думку Instagram, пости залишаються вгорі все довше, тоді як нові можуть опинитися внизу сторінки. Instagram stories теж ранжуються, тому бренди, які часто роблять пости, будуть частіше потрапляти на очі підписникам. В Instagram можна не прив’язуватися до фірмового шаблону, це зробить пости бренду більш людяними, а бекстейдж зйомок, відео, коментарі та репости, опитування та прямі ефіри допомагають швидко залучати нових клієнтів.

Giveaway

Facebook у 2018 році кардинально розвʼязав проблему накрутки лайків і підписників. В результаті акаунти, створені брендами для розіграшів призів, також забанили. Але вихід знайшовся, ним стали Giveaway в Instagram Stories. У майбутньому цей інструмент також допоможе створювати подібні сторінки та пости без ризику. І нехай поки цей формат рідко використовується, скоро він стане більш популярним.

Інтерактив – у тренді

Компанії орієнтуються на комунікацію зі своїми клієнтами: опитування або інтерактивні акції, наприклад, невеликі розіграші, на піку популярності. Shoppable tags – ще один спосіб швидко контактувати з аудиторією. Це активні посилання на сайт із продукцією, які можна проставити там, де їх будуть найкраще бачити користувачі, а не тільки в шапці посту, як раніше. А ось новинка цього року – вертикальні відео IGTV – так і не стали проривом і не склали серйозної конкуренції для YouTube, хоча їх все ще вважають перспективним способом контакту з клієнтами.

Відео розширює аудиторію

Відео допомагає охопити ширшу аудиторію – це можуть бути повноцінні відеоролики або невеликі анімаційні короткометражки, інколи й просто гіфки. Якщо на ваших сторінках ще немає відео – саме час його створити.

Диджитал-технологии

Доповнена реальність у Фейсбук

Facebook ARStudio тільки з’явилася, а вже набирає популярність. Спершу можливості робити маски, об’єкти та фільтри в Фейсбук ніхто не помітив, але пройшло всього декілька місяців, і компанії розгледіли “вишеньку на торті”. Доповнена реальність може стати для брендів справжньою знахідкою. Так, наприклад, вони можуть дати користувачам можливість віртуально “поставити” меблі в свою кімнату, приміряти одяг або окуляри.

Мода на приватність

Великі скандали з Фейсбук, що випливають один за іншим, переслідування за пости в Фейсбуці в Україні та за репости у Вконтакте в Росії – все це стало причиною для протверезіння аудиторії. Люди у 2019 році ясно усвідомили, що приватні дані з соцмереж доступні всьому інтернет-світу. Тепер спілкування все частіше відбувається в чатах, а не на стінах, а в Instagram з’явилася «сторіз для друзів», інформацію з якої побачать тільки ваші найкращі друзі.

Такі тренди та послуги SMM будуть набирати обертів у 2019 році. Звичайно ж, це лише основні нововведення, адже соцмережі – це бездонний непередбачуваний океан. Але вивчивши тенденції цього року, можна тримати ніс за вітром. А команда фахівців “LuxSite” допоможе вам не розгубитися, складе ефективну SMM-стратегію і приведе нових клієнтів із соцмереж.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"