Якщо ви хочете витратити рекламний бюджет ефективно, то для початку визначте, якого результату потрібно досягти: 30 тисяч установок, 80 тисяч конверсій у програмі, потрапити в ТОП? Від цього залежить і бюджет, і вибір типів рекламних кампаній.
Контекстна реклама
З одного боку, рекламні повідомлення будуть показані тільки зацікавленим клієнтам, але з іншого – для початку потрібно правильно визначити свою цільову аудиторію, інакше ефективність може виявитися нульовою. Якщо ви оберете цей спосіб, то заплатите тільки за покази в контекстній мережі, але зіштовхнетеся з високою конкуренцією.
Таргетинг у соцмережах
Розкрутка мобільних додатків через соцмережі дає багато інформації про користувачів для правильного й точного налаштування таргетингу. Показ у ВК можна налаштувати через myTarget, а в ФБ і Instagram – через сторінку в Facebook. Ви платите тільки за переходи, а рекламу бачать потенційно зацікавлені користувачі. На жаль, є у цього способу й істотний мінус – якщо ви налаштуєте оголошення не для «своєї» аудиторії, реклама не буде ефективною.
Офлайн реклама – постери, борди, ТБ
Залучення зовнішніх носіїв підійде для додатків без вузької цільової аудиторії й тільки в тому випадку, якщо додаток існує вже давно. Ефективність може бути дуже високою: наприклад, вартість бюджету рекламного ролика про Clash of Clans, який «поставили» в трансляцію футбольного матчу, склала 9 млн доларів, але результат був неймовірним. Використовуючи цю рекламу, ви охопите величезну аудиторію, але водночас оцінити її ефективність за невисокого бюджету навряд чи зможете.
Прес-реліз
Прес-реліз – це текст-новина для сайту. Якщо ваш додаток є революційним або вирішує актуальні соціальні завдання, варто підготувати реліз для профільних сайтів з вашої тематики. Такі ресурси зазвичай мають досить велику аудиторію. Релізи в нативній або новинній формі іноді навіть публікують безкоштовно. Спосіб підходить не всім: якщо фішок і гарячих “гачків”, за які могла б зачепитися аудиторія, немає, то розкрутка не спрацює.
Огляд на профільному сайті
Профільний опис допоможе потенційному клієнту зрозуміти – потрібна йому ваша пропозиція чи ні. Для початку потрібно спрогнозувати, який саме тематичний сайт принесе найбільше користувачів. Розбавте текстову частину поста яскравими картинками та прикладами. Не варто писати неправду і перебільшувати свої переваги, інакше ви обдурите очікування аудиторії.
Групи в соціальних мережах
Публікуйте пости про додаток у розважальних популярних групах, орієнтованих на вашу цільову аудиторію. Водночас ви охопите велику кількість користувачів. Правда, останнім часом вартість поста в деяких спільнотах невиправдано завищена, тому на етапі домовленостей попросіть в адміністратора статистику й добре її вивчіть.
Просування мобільного додатка в Youtube
Огляди дозволяють охопити величезну аудиторію, яка дійсно цікавиться додатками. У 99% це пряме попадання в ціль. Користувачі завантажують потрібну програму одразу після перегляду. Має цей спосіб і недоліки: часто канали просять чималі гроші за публікацію відео. Водночас треба дуже точно визначити канал, а це непросто.
Мотивований трафік
Мотивований трафік – це завантаження додатків за певну плату. Він дозволяє швидко вивести програму в топ маркету. Можна скористатися одним із сервісів, які забезпечують придбання певної кількості установок, наприклад, CashPump. Це гарантує швидке потрапляння в ТОП своєї категорії та дешевий трафік. Є у цього методу і значний недолік – відтік залучених клієнтів у майбутньому.
У більшості випадків до фахівців звертаються, коли спроби розкрутити додаток своїми силами провалилися, бюджет злитий, а результату немає. Якщо ви хочете отримати хороший ефект, але боїтеся помилитися та викинути гроші на вітер, звертайтеся в Luxsite. Рекламою вашої програми займуться досвідчені професіонали! Ми допоможемо підняти рейтинг вашого додатка в App Store і Play Market.