Чому інтернет-маркетинг не працює повне керівництво по Аналітиці від luxsite

Або посібник з аналітики для «чайників»

Погодьтеся, в наш час інтернет-маркетинг — головний інструмент просування будь-якого бізнесу, якщо він не працює — це біда, яка тягне за собою чимало супутніх проблем і витрат.

В таких умовах першочергова задача — в найкоротший термін привести інструмент в робочий стан і приступити до його ефективного використання. Для цього важливо оцінити, що зроблено не так, і оперативно виправити помилки.
В цій статті ми даємо типовий план дій, який ефективно працює в більшості випадків.

Не та цільова аудиторія

Створюючи продукти інтернет-маркетингу, важливо правильно оцінити споживчий сегмент, як прямий, так і опосередкований. Необхідно зрозуміти рівень купівельної спроможності аудиторії, а також прямий і супровідний споживчий попит.

Наприклад, якщо створюється маркетинг-кит для орендатора, важливо акцентувати його увагу на актуальності вашої торгової точки, яка органічно вписується у формат торгового центру. Окрім цього, необхідно підкреслити, що новий магазин приверне увагу тих покупців, яким необхідна продукція торгових марок, що вже представлені в торговому центрі. Наприклад, якщо ви відкриваєте бутік жіночої білизни, то неварто відправляти маркетинг-кит в торговий центр, де представлена переважно електротехніка. Яким би якісним не був ваш маркетинг-кит, він не працюватиме в такому форматі.

Маркетингова стратегія

Зрозумійте, що маркетинг — це не одноразова акція, а комплекс мір, направлений на поступальний рух. Кожен маркетинговий продукт повинен бути одночасно самодостатнім кроком просування, а також вписуватися в загальну концепцію маркетингової стратегії. Наприклад, не думайте, що професіональна презентація бренду буде ефективно працювати скрізь і завжди. Вона повинна доповнюватися іншими продуктами, які рацюють в комплексі: створення іміджу/формування лояльності/реклама/інформування.

Маркетингова стратегія повинна бути комплексною, універсальною і завжи актуальною. Для цього набір і формат маркетингових інструментів повинен регулярно оновлюватися і розширюватися. Наприклад, до стандартної презентації Prezi, яка ідеально підходить для ділових переговорів:

  • додають відеоролики, які ефективно працюють в рамках масових заходів, наприклад, промо-акцій;
  • підключають розміщення активних посилань на площадках з високим трафіком (на популярних сайтах з відповідною тематикою);
  • замовляють періодичні сюжети на телебаченні і радіо;
  • займаються векторною рекламою (друкують брошури, листівки, буклети, які виступають в ролі роздаткового матеріалу на конференціях, виставках);
  • створюють інформативні електронні розсилки, які знайомлять з новинками продукції, акційними пропозиціями і бонусними програмами.

Комплексна маркетингова стратегія — це найпотужійший інструмент широкого спектру дії, який працює завжди.

Чому ваш маркетинг не працює

Бюджетування

Маркетинг — це витратна частина діяльності, тому дуже важливо визначитися з поняттями: «Витрати необхідні-достатні» і «Додаткові витрати». Розставте для себе пріоритети і вкладайте гроші тільки в необхідний і якісний продукт. З плином часу розподіляйте кошти для підтримки досягнутого рівня, поступово доповнюючи його новими інструментами просування.

Наприклад, спочатку працюють над іміджем, тому на початковому етапі іміджеві маркетингові інструменти — це основна область витрат. Цільову аудиторію переконують у винятковості продукту, в професіоналізмі виконавця і говорять про його уікальні можливості, які допоможуть вирішити певні задачі користувачів.

Наступна область витрат — підключення маркетингових інструментів, що формують лояльність споживчого середовища. У них представлені унікальні конкурентні можливості підприємства в форматі «Краще/швидше/надійніше/дешевше». Після цього приступають до формування трафіка і до його конвертації, тому наступна область витрат ляже на створення цілого спектру відповідних маркетингових продуктів (електронних розсилок, контекстної реклами, розширення бази посилань).

У кожному конкретному випадку, відштовхуючись від бюджету, складають комплекс необхідних і достатніх маркетингових інструментів, які актуальні в конкретний час. Поступово він оновлюється, розширюється і доповнюється в залежності від цілей і задач, які ставить перед собою компанія в конкретних умовах і у визначений час. Ведучий концепт маркетинг-бюджету — вибірковість за принципом «Не кількість, а якість».

Контент

Актуальний і унікальний контент — це основа просування, але при цьому важливо розуміти, що навіть найкращий контент необхідно просувати. Часто він працює тільки на половину своїх можливстей, якщо його не доповнюють:

  • розсилками новин;
  • поштовими розсилками, що містять посилання на сторінки посадок;
  • роззосередженням посилань в соцмережах;
  • підтримкою експертних думок (наприклад, в тематичних блогах чи на форумах);
  • розміщенням посилань на площадках з високим конвертованим трафіком;
  • іншими ефективними способами просування конкретного контенту.

ЕО-маркетинг дозволяє знайти золоту середину між пошуковим запитом і актуальною пропозицією. Вас повинні знаходити і користуватися вашою вигідною пропозицією. У іншому випадку, яким би якісним не був продукт, його, на жаль, не знайдуть, або навпаки можуть швидко знайти, але не оцінити перспективності використання, якщо він представлений непрезентабельно.

Як працює інтернет-маркетинг

Кон’юнктура ринку

Ринкова кон’юнктура — важливий фактор, що впливає на ефективність маркетингового інструменту. Просуваючи бізнес, важливо розуміти рівень споживчого попиту і правильно оцінювати платоспроможність цільової аудиторії. Зрозумійте, що навіть найкращий маркетинг-кит не просуне бренд елітних ювелірних виробів в передмістях Житомирської області.

Конкуренція — ще один фактор, який враховують при створенні маркетингових інструментів. Важливо адекватно оцінити свої конкурентні можливості і не тішити себе нездійсненними надіями. Не чекайте високих результатів у середовищі, де рівень конкуренції достатньо високий. У таких умовах найбільш грамотний маркетинговий продукт буде працювати ефективно, виводячи компанію на шлях поступального, але стійкого розвитку. Ви не зможете відразу переманити клієнтів авторитетного конкурента, що давно є лідером на ринку.

У загальних випадках варто відмітити, що непрацюючий інтернет-маркетинг — це комплексна проблема, яку може вирішити виключно професіонал, навчений досвідом. Тому створенням маркетингових інструментів не можна займатися з натхнення, звертайтеся до авторитетних майстрів, які працюють оперативно і точно. Пам’ятайте, що в бізнесі час — це гроші, а будь-які маркетингові промахи часто мають невиправні наслідки, тому дешевше не ризикувати.

Другие новости

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібний якісний інтернет-маркетинг?
ми допоможемо і точково, і з веденням проекту "під ключ"