Який повинен бути контент на Facebook і в Instagram - luxsite.ua

Сьогодні ніхто не сперечається з тим фактом, що соціальні мережі, особливо Facebook та Instagram, грають важливу роль в просуванні будь-якого бізнесу. Звертаємо увагу, що основа будь-якого просування — це контент. У зв’язку з цим виникає цілком природне запитання: «Яким повинен бути контент у соціальних мережах?»

У цій статті ми підібрали основні критерії, яким, на думку спеціалістів, повинен відповідати контент для Facebook та Instagram.

Хто вони — користувачі Facebook?

Перед тим, як створювати контент для Facebook, важливо розуміти, що представляє собою цільова аудиторія. Знавці зазначають, що основна частина (58%) користувачів — це жінки, решта — чоловіки.

Спеціалісти констатують, що аудиторія Facebook відрізняється високим рівнем професіоналізму. Вона об’єднує публічних діячів, бізнесменів, дизайнерів, туроператорів, архітекторів, ІТ-спеціалістів.

Віковий сегмент Facebook-аудиторії лежить в діапазоні від 25 до 55 років. Як правило, соціальний стан користувачів Facebook вищий середнього рівня. У більшості випадків у них активна життєва позиція, вони цікавляться політикою, бізнесом, спортом, культурою.

Користувачі Facebook не бояться висловлювати свою думку. Зазвичай вони захоплено обговорюють теми, що їх цікавлять, а також активно шукають нові контакти за інтересами і захопленнямив бізнесі, культурі, спорті.

користувачі Facebook

Якому контенту віддає перевагу Facebook?

Важливо розуміти, що ціль мережі Facebook — обмін цікавим контентом. Ураховуючи особливості аудиторії, спеціалісти зазначають, що основна вимога до Facebook-контенту — це актуальна інформативність. Це повинна бути моментальна реакція на інфопричини, яка ознайомлює читачів з оперативними новинами.

Контент повинен привертати увагу з перших слів, з других — підігрівати інтерес і кожним рядком міцно утримувати читача. У нього повинно виникнути бажання дочитати весь текст до кінця, висловити свою думку і поділитися з друзями. Саме лайки і перепости приводять на сторінку нових підписників. Крім того, спеціалісти відзначають ефективність притягування нової аудиторії з допомогою простих опитувань, тестувань, а також флеш-ігор.

У наш час спеціалісти сходяться в думці, що Facebook-контент повинен бути:

  • актуальним (живим);
  • гострим (викликати дискусію);
  • вражаючим (він повинен кидатися в очі з допомогою ефектних слоганів, фотографій, відео, малюнків, показових і простих діаграм чи графіків).

Особливості Instagram-аудиторії

Знавці зазначають, що в наш час мережею Instagram користується 79% жінок, решта — чоловіки. Середній вік користувачів лежить у діапазоні від 16 до 34 років.

Як правило, це люди зі стабільним економічним становищем, які рухаються в векторі поступального розвитку. Багато з них пропагандують здоровий спосіб життя, наповнений красивими речами, цікавими подіями та захоплюючими подорожами.

За частотою створення контенту користувачі Instagram стоять на другому місці після користувачів Facebook. Тут публікують переважно фото і відео. Область інтересів у цій сфері концентрується на сфері моди, кіно, музики, спорту.

Instagram-аудиторіяInstagram-контент

Ураховуючи особливості Instagram-аудиторії, спеціалісти відзначають, що контент для цієї соцмережі повинен бути яскравим. Головне, на що варто звернути увагу — це ефектна подача.

Інформування повинно бути «порційним» і «смачним», при цьому «вага» кожної порції — невеликою, а «смак» – привабливим, щоб захотілося «добавки».

Перевагу віддають відео-інформуванню: запускають лайф-трансляції, додають Stories, зникаюче відео-повідомлення з довжиною ролика до хвилини.

Другие новости

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібний якісний інтернет-маркетинг?
ми допоможемо і точково, і з веденням проекту "під ключ"