Як використовувати email-маркетинг у своїй рекламній стратегії? – LuxSite

Якщо раніше аудиторію сегментували за статтю, професією або віком, то сьогодні технічні можливості дають маркетологам можливість ширше вивчити інтереси та хобі людини. А отже, спілкування бренду відбувається вже не з “одиницею” певного сегмента, а майже з конкретною людиною.

Сьогодні розсилка листів – це спосіб звернутися до конкретної людини, дізнатися її інтереси та запропонувати продукт персонально. До переваг цього типу контакту з аудиторією належить високий результат за невеликих грошових інвестицій, простота й легкість контролю результатів на кожному з етапів.

Емейл маркетинг здійснюється за простим алгоритмом:

  1. Збираємо контакти цільової аудиторії. На цьому етапі ми використовуємо банери, SEO й контекстну рекламу.
  2. Надсилаємо листи.
  3. Моніторимо реакцію.
  4. Покращуємо розсилку з урахуванням результатів.

Як робити емайл розсилку правильно?

Щоб листи не стали звичайним спамом, потрібно знайти клієнта, який дійсно цікавиться вашим продуктом. Для цього налаштуйте на сайті форму, в якій користувач зможе залишити свою емайл-адресу. Не забудьте пообіцяти щось корисне і важливе – розсилку цікавих статей, актуальну інформацію про знижки або акції тощо.

Якщо людина залишила свій контакт, отже, вона дійсно зацікавлена в продукті. В цьому випадку можна відправляти лист із потенційно цікавою інформацією, повідомляючи про знижки або новинки. А коли клієнти, які прийшли за посиланням, залишать відгуки на вже куплені товари, ми ще більше дізнаємося про їхні потреби та зможемо адаптувати сервіс до побажань аудиторії.

Щоб розсилка не перетворилася в спам, не слід надсилати листи людям, які не залишали своїх контактів самі. Також емейл-маркетинг неефективний у тому випадку, якщо ваш продукт належить до товарів із тривалим циклом покупки, наприклад, квартири.

email-marketing

Як поєднати email-маркетинг з іншими інструментами?

99% покупців, за статистикою, губляться на етапі знайомства з брендом. Розсилка ж допомагає контактувати з цими людьми та виконує класичну рекламну функцію – нагадувати потенційній аудиторії про товар.

Щоб правильно поєднати розсилку з іншими інструментами маркетингу насамперед треба перетворити трафік у ліди, тобто контакти з людьми, готовими до спілкування з компанією. Для цього ми спершу пропонуємо користувачу щось вигідне для нього, наприклад, безкоштовні тестові послуги, призи та подарунки. Стартова пропозиція може містити можливість купити товар зі знижкою, завантажити тріал-версію продукту або отримати безкоштовну консультацію.

На наступному етапі ми налагоджуємо комунікацію та надсилаємо клієнту серію листів і просимо залишити відгуки, даючи посилання на сайт, щоб людина поверталася до нас знову. У листах розсилки повинні бути: логотип, посилання на сайт, іконки соцмереж і профілів. Також додаємо посилання на сторінки компанії в соціальних мережах, де у нас є додаткова інформація про товари. Водночас не забувайте, що сторінки в соцмережах повинні мати меню, схоже на сайтову версію, щоб відвідувачу було легше орієнтуватися та шукати потрібну інформацію.

На останньому етапі тестуємо розсилку. Для цього, наприклад, змінюємо заголовок у листі та відправляємо одній частині аудиторії тексти з новим заголовком, а іншій – з попереднім варіантом. Порівнюємо результат і формуємо майбутню розсилку з більш релевантним заголовком. Під час тестування ми можемо проаналізувати:

  • Кількість повідомлень, це допомагає скорегувати базу контактів.
  • Кількість прочитаних листів допомагає зрозуміти, яка інформація більш цікава для користувачів і коли її краще надсилати.
  • CTR, тобто кількість переходів на сайт. Ця цифра свідчить про якість інформації та дизайну відправленого повідомлення.
  • Карта кліків – аналізуємо, на які посилання та скільки разів натиснули клієнти.

Таким чином, e-mail маркетинг допоможе вам організувати трафік, познайомитися з користувачем і зацікавити його товарами, розпродажами та знижками. Email маркетинг – це спосіб покращення результатів інших маркетингових інструментів. Головне, звертаючись до аудиторії, не перетворити розсилку в спам. І пам’ятайте – будь-який інструмент у вашій маркетингової стратегії можна зробити ще кращим і ефективнішим. Команда компанії “LuxSite” допоможе налагодити ефективну систему email-маркетингу для залучення та повернення ваших клієнтів. Ми розробляємо стратегію, створюємо інформаційні, комерційні та тригерні розсилки, постійно контролюємо і підвищуємо ефективність email-кампаній.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"