МИ представники
BLOG

Чому SEO-аудит сайту настільки актуальний?

05.05.2018

Сьогодні SEO-аудит сайту сприймається як незамінний маркетинговий інструмент, завдяки якому можна успішно просуватися в глобальному інтернет-просторі.

У наш час власники веб-ресурсів розуміють, для того, щоб вижити на віртуальному ринку, а також бути успішним і поступально розвиватися, потрібно бути кращими, розумнішими і швидшими, ніж конкуренти. Щодня створюється чимало нових сайтів, схожих за тематикою. Як правило, над їх просуванням працює група досвідчених спеціалістів! Усі сайти прагнуть оперативно потрапити в пошуковий ТОП і постійно утримувати позиції пошукового лідера. Як же в умовах жорсткої конкуренції всіх обігнати і «фінішувати» в ТОП-10?

сео аудит

Для цього важливо мати детальний план необхідних і достатніх дій, які ефективно працюють як самостійно, так і в комплексі з іншими заходами. Сео-просування розробляється під конкретний бізнес і під певну ринкову кон’юнктуру. Цей процес не уніфікований, у ньому чимало тонкостей і нюансів. Їх може визначити успішно практикуючий спеціаліст з великим багажем знань і багаторічним досвідом роботи. Саме такі спеціалісти працюють у нашій компанії. Вони проводять комплексний аудит сайту, для того, щоб розробити ефективний план сео-просування, який буде продуктивно працювати в кожному конкретному випадку.

Наша компанія впродовж багатьох років виконує комплексний SEO-аудит для інтернет-порталів:

  • що тільки починають працювати в мережі;
  • готових до просування;
  • тих, які підлягають розкрутці.

Чек-лист по сео-аудиту: що і як аналізують спеціалісти?

чеклист сео аудитКомплексний сео-аудит включає п’ять видів перевірки. Кожна з них самодостатня, якщо провести одну з перевірок окремо від інших, вона дозволить вирішити низку певних проблем. У випадку, коли потрібно кардинально змінити систему просування, необхідно застосовувати всі п’ять видів перевірок і комплексно вирішувати всі питання просування.

Після комплексного сео-аудиту веб-майстер отримує від спеціалістів покрокову інструкцію дя реалізації плану сео-просування, яке:

  • векторно зорієнтує поведінкові фактори в бік сайту;
  • збільшить трафік-потік;
  • забезпечить веб-ресурсу стабільний і істотний ріст позицій на сторінках пошукової видачі;
  • оптимізує конверсію, що стане наочною демонстрацією бажаної степені монетизації веб-ресурсу.

Технічний аудит: особливості проведення

Програмно-технічна перевірка передбачає вивчення і аналіз програмних елементів сайту:

  1. Швидкості сторінкової вигрузки.
  2. Валідності HTML-коду (шукають огріхи, співставляючи з діючими стандартами).
  3. Адаптованості до екранів різних мобільних пристроїв.
  4. Кросбраузерності (можливості оптимальної демонстрації і роботи в популярних браузерах).
  5. Працездатності всіх навігаційних систем.
  6. Відповідності кнопок соцмереж (лайки, репости, підписки) заявленому функціоналу.
  7. Наявність битих посилань.
  8. Сторінок помилки 404.
  9. Ефективності охорони контенту від крадіжок.
  10. Інших.

Детально про пошуковий аудит

Пошуковий аудит оцінює відповідність інтернет-порталу вимогам пошукових стандартів.

Для цього спеціалісти аналізують:

  1. Наявність і грамотне налаштування robots.txt и sitemap.xml.
  2. Наявність дубльованих сторінок.
  3. Грамотність побудування URL-адрес сайту.
  4. Вихідні посилання.
  5. Об’ємні і якісні параметри зовнішньої бази посилань.
  6. Застосування мікророзмітки.
  7. Наявність реєстрації в популярних каталогах інтернет-порталів.
  8. Наявність дзеркал і грамотність їх налаштування.
  9. Роботу лічильників і відвідуваність сайту тощо.

Що таке перевірка юзабіліті?

Перевірка юзабіліті — це комплекс заходів, який оцінює, чи володіє сайт:

  1. Інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
  2. Привабливим сучасним дизайном.
  3. Читабельними шрифтами, які ефектно контрастують на загальному фоні.
  4. Оригінальними і різноманітними графічними об’єктами.
  5. Можливостями повноцінної демонстрації на будь-яких пристроях, які надають користувачеві доступи до сайту.
  6. «Хлібними крихтами», пагінацією та іншими засобами навігації, що забезпечують високий рівень користувацького комфорту.
  7. Простими реєстраційними формами, а також наочними вікнами оформлення покупки/замовлення послуги, які можна легко й оперативно заповнити.

Що таке аудит контенту?

Аудит контенту — це комплекс заходів, що дозволяє оцінити відповідність текстової складової сайту концептуальним потребам пошукових систем.

У більшості випадків спеціалісти перевіряють:

  1. Релевантність сторінок головному вмісту title, description, заголовків h1, h2.
  2. Інформативність , достовірність, унікальність і актуальність текстів.
  3. Діалоговий контекст спілкування з читачем.
  4. Оптимізацію контенту під різночастотні ключові запити.
  5. Наочність подачі інформації (розбивка тексту на тематичні підзаголовки, розбавлення текстів графічними, фото- і відеоматеріалами).

Як перевіряють посадкові сторінки

У рамках аудиту посадкових сторінок спеціалісти оцінюють діючі title, description і заголовки.

В результаті вони дають детальні рекомендаціїі як:

  • підищити ефективність існуючих об’єктів;
  • створити вражаючі title, description і заголовки (у тому випадку, якщо їх не було на сайті).
Category: Сео

Коментувати

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля відмічені *