Сьогодні SEO-аудит сайту сприймається як незамінний маркетинговий інструмент, завдяки якому можна успішно просуватися в глобальному інтернет-просторі.
У наш час власники веб-ресурсів розуміють, для того, щоб вижити на віртуальному ринку, а також бути успішним і поступально розвиватися, потрібно бути кращими, розумнішими і швидшими, ніж конкуренти. Щодня створюється чимало нових сайтів, схожих за тематикою. Як правило, над їх просуванням працює група досвідчених спеціалістів! Усі сайти прагнуть оперативно потрапити в пошуковий ТОП і постійно утримувати позиції пошукового лідера. Як же в умовах жорсткої конкуренції всіх обігнати і «фінішувати» в ТОП-10?

Internet design concept set with successful strategy digital marketing web development icons isolated vector illustration
Для цього важливо мати детальний план необхідних і достатніх дій, які ефективно працюють як самостійно, так і в комплексі з іншими заходами. Сео-просування розробляється під конкретний бізнес і під певну ринкову кон’юнктуру. Цей процес не уніфікований, у ньому чимало тонкостей і нюансів. Їх може визначити успішно практикуючий спеціаліст з великим багажем знань і багаторічним досвідом роботи. Саме такі спеціалісти працюють у нашій компанії. Вони проводять комплексний аудит сайту, для того, щоб розробити ефективний план сео-просування, який буде продуктивно працювати в кожному конкретному випадку.
Наша компанія впродовж багатьох років виконує комплексний SEO-аудит для інтернет-порталів:
- що тільки починають працювати в мережі;
- готових до просування;
- тих, які підлягають розкрутці.
Чек-лист по сео-аудиту: що і як аналізують спеціалісти?
Комплексний сео-аудит включає п’ять видів перевірки. Кожна з них самодостатня, якщо провести одну з перевірок окремо від інших, вона дозволить вирішити низку певних проблем. У випадку, коли потрібно кардинально змінити систему просування, необхідно застосовувати всі п’ять видів перевірок і комплексно вирішувати всі питання просування.
Після комплексного сео-аудиту веб-майстер отримує від спеціалістів покрокову інструкцію дя реалізації плану сео-просування, яке:
- векторно зорієнтує поведінкові фактори в бік сайту;
- збільшить трафік-потік;
- забезпечить веб-ресурсу стабільний і істотний ріст позицій на сторінках пошукової видачі;
- оптимізує конверсію, що стане наочною демонстрацією бажаної степені монетизації веб-ресурсу.
Технічний аудит: особливості проведення
Програмно-технічна перевірка передбачає вивчення і аналіз програмних елементів сайту:
- Швидкості сторінкової вигрузки.
- Валідності HTML-коду (шукають огріхи, співставляючи з діючими стандартами).
- Адаптованості до екранів різних мобільних пристроїв.
- Кросбраузерності (можливості оптимальної демонстрації і роботи в популярних браузерах).
- Працездатності всіх навігаційних систем.
- Відповідності кнопок соцмереж (лайки, репости, підписки) заявленому функціоналу.
- Наявність битих посилань.
- Сторінок помилки 404.
- Ефективності охорони контенту від крадіжок.
- Інших.
Детально про пошуковий аудит
Пошуковий аудит оцінює відповідність інтернет-порталу вимогам пошукових стандартів.
Для цього спеціалісти аналізують:
- Наявність і грамотне налаштування robots.txt и sitemap.xml.
- Наявність дубльованих сторінок.
- Грамотність побудування URL-адрес сайту.
- Вихідні посилання.
- Об’ємні і якісні параметри зовнішньої бази посилань.
- Застосування мікророзмітки.
- Наявність реєстрації в популярних каталогах інтернет-порталів.
- Наявність дзеркал і грамотність їх налаштування.
- Роботу лічильників і відвідуваність сайту тощо.
Що таке перевірка юзабіліті?
Перевірка юзабіліті — це комплекс заходів, який оцінює, чи володіє сайт:
- Інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
- Привабливим сучасним дизайном.
- Читабельними шрифтами, які ефектно контрастують на загальному фоні.
- Оригінальними і різноманітними графічними об’єктами.
- Можливостями повноцінної демонстрації на будь-яких пристроях, які надають користувачеві доступи до сайту.
- «Хлібними крихтами», пагінацією та іншими засобами навігації, що забезпечують високий рівень користувацького комфорту.
- Простими реєстраційними формами, а також наочними вікнами оформлення покупки/замовлення послуги, які можна легко й оперативно заповнити.
Що таке аудит контенту?
Аудит контенту — це комплекс заходів, що дозволяє оцінити відповідність текстової складової сайту концептуальним потребам пошукових систем.
У більшості випадків спеціалісти перевіряють:
- Релевантність сторінок головному вмісту title, description, заголовків h1, h2.
- Інформативність , достовірність, унікальність і актуальність текстів.
- Діалоговий контекст спілкування з читачем.
- Оптимізацію контенту під різночастотні ключові запити.
- Наочність подачі інформації (розбивка тексту на тематичні підзаголовки, розбавлення текстів графічними, фото- і відеоматеріалами).
Як перевіряють посадкові сторінки
У рамках аудиту посадкових сторінок спеціалісти оцінюють діючі title, description і заголовки.
В результаті вони дають детальні рекомендаціїі як:
- підищити ефективність існуючих об’єктів;
- створити вражаючі title, description і заголовки (у тому випадку, якщо їх не було на сайті).