Наскільки важлива постійна цільова аудиторія сайту - luxsite

Чи спадало вам на думку, що збільшення постійної аудиторії сайту є одним з найбільш дієвих методів просування?

Це правило працює для проектів будь-якого напрямку. Але спершу варто розібратися, що ж мається на увазі під постійною аудиторією.

Користувачі, які регулярно заходять на ваш сайт з тих чи інших причин – це і є ваша постійна аудиторія. Як показує статистика, у більшості випадків постійні
відвідувачі сайту заходять на нього безпосередньо, вписавши своє доменне ім’я в рядку браузера. Багато додають сайт в закладки браузера, або підписуються на поновлення.

Для інформаційних сайтів постійна аудиторія життєво необхідна
постійна аудиторія сайту

Хочете знати звідки з’являється постійна аудиторія? Це просто – задоволені відвідувачі стають постійними клієнтами. Але що потрібно зробити, щоб клієнт залишився задоволений і повернувся знову? Методи задоволення потреб відвідувачів відрізняються для різних напрямків.

  1. Інтернет-магазин може бути оцінений за двома критеріями:
  • наявність необхідного товару, детальний зрозумілий опис, ціна;
  • задоволеність відвідувача обслуговуванням і покупкою.

Якщо клієнтові не сподобається обслуговування, або товару немає в наявності і не відомо чи буде – ніякої унікальний і цікавий контент вам не допоможе.

аудиторія інтернет-магазину

У комерційних проектах постійною аудиторією є саме покупці

Для великих інтернет-магазинів аудиторію можна умовно розділити на дві частини:

  • відвідувачі, яким зручно дивитися на сайті огляди та опису товару, вибирати і порівнювати різні товари;
  • фактичні покупці.

Як показує практика, ті, хто регулярно дивиться огляди товарів на сайті будь-якого інтернет-магазину в результаті стають покупцями саме цього магазину. Головне, нагадувати про себе рекламою (ремаркетинг) і додаванням нового цікавого контенту.

аудиторія

  1. Онлайн-сервіси існують різних напрямків, але найпопулярнішими залишаються:
  • курс валют;
  • прогноз погоди;
  • гороскоп.

Для такого роду сервісів відвідуваність грає велику роль, адже заробляють вони на рекламі, а ціна реклами на сайті прямо пропорційна кількості його відвідувачів.

Що потрібно зробити онлайн-ресурси, щоб постійно збільшувати відвідуваність?

  • надавати актуальну, достовірну інформацію;
  • розкручувати свій бренд.
  1. Сайт компанії може заробити постійну аудиторію за допомогою блогу. Це один з найвірніших і стабільних методів. Оновлюючи блог, додаючи на нього корисну інформацію, ви змушуєте відвідувачів повертатися знову. Якщо ваш контент буде відповідати на питання відвідувачів і допомагати їм вирішити виниклі питання – аудиторія стане постійною.
  1. Тематичні проекти завойовує аудиторію якісним і регулярно оновлюється контентом.

До таких проектів відносяться:

  • ЗМІ;
  • тематичні сайти;
  • інформаційні ресурси

Тільки постійне оновлення контенту утримає на такому сайті відвідувачів і змусить їх повернутися. Якщо відвідування будуть приходити тільки з пошукових систем – проект ризикує провалитися.

Саме тому боротьба за постійних відвідувачів між контентно ресурсами така жорстка.

збільшення аудиторії сайту

Навіщо потрібна постійна аудиторія?

Для того щоб пережити кризові моменти, коли, наприклад, ваш на сайт немає переходів з пошукових систем, або не вистачає бюджету для платного трафіку, постійна аудиторія необхідна. Вона в прямому сенсі слова утримає сайт на плаву.

Як це працює?

Ті, хто не з чуток знають яку роль відіграє постійна аудиторія, збирають і розширюють список адрес електронної пошти своїх клієнтів. За допомогою email розсилки можна досягти багато чого і, навіть, побудувати систему продажів.

Для цього треба зібрати аудиторію за допомогою корисного контенту, підтримувати і збільшувати базу своїх передплатників.

цільова аудиторія

Наприклад, в вашому інтернет-магазині з’явився новий товар. Якщо у вас вже є база клієнтів та відвідувачів сайту (тобто тих, хто здійснював покупки, і тих, хто просто читав інформацію) – ви можете зробити email розсилку по цій базі. Результати такого маркетингового ходу не змусять себе чекати.

Для того щоб бізнес не стояв на місці, постійну аудиторію треба розширювати і утримувати вже наявних регулярних відвідувачів. Для цього потрібно:

  • взаємодіяти з аудиторією;
  • вводити нововведення;
  • відповідати на коментарі;
  • оновлювати контент;
  • робити все вищеперелічене постійно і не бояться тестувати нові методи.

В цьому випадку, навіть якщо пошукова система змінить алгоритм і ваш сайт вилетить з топового списку, відвідуваність вашого сайту не завалиться. З якого боку не дивись – ключем до успіху є розкрутка власного бренду і утримання позицій. А це значить що потрібно постійний наполеглива праця.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"