Сьогодні професія інтернет-маркетолога в Києві або будь-якому іншому місті актуальна і затребувана, як ніколи. Пов’язано це, перш за все, з тим, що сучасні бізнес-процеси знаходяться у нерозривному зв’язку з інтернетом. З цієї причини виникла гостра необхідність мати фахівців, здатних займатися електронним просуванням різноманітних продуктів і послуг в середовищі досвідчених споживачів і в умовах жорсткої конкуренції.
Останнім часом попит на професійного, успішно практикуючого маркетолога в Києві став стрімко зростати. Аналітики пов’язують це з тим, що погляди сучасних підприємців на те, як потрібно вести бізнес, кардинально трансформувалися.
Зовсім недавно вважалося, що голосно заявити про себе в глобальному інтернет-просторі можна власним сайтом і парою банерів. Сьогодні цього недостатньо. Конкуренція серед сайтів жорстка, споживач досвідчений і вимогливий. Щодня створюються нові портали комунікацій, з’являються нові і удосконалюються старі digital-ресурси, що відривають широкі можливості для бізнес-просування на глобальному інтернет-ринку.
Особливості сучасного інтернет маркетингу
Резюмуючи сказане вище, варто зазначити, що інтернет-маркетинг стрімко розвивається, розширюється функціонал профільних фахівців, основне завдання яких – ефективне просування продуктів і послуг у глобальному електронному просторі.
У більшості випадків сучасні інтернет-маркетологи займаються стратегічною популяризацією, формуванням лояльного споживчого середовища. Вони залучають нову перспективну аудиторію, а також утримують постійних клієнтів. Для цього застосовуються всі ефективні онлайн-комунікації, переважно інтернет-представництва (сайти), веб-реклама, соцмережі, електронні розсилки, форуми.
З цієї причини виникла гостра потреба працювати з досвідченими фахівцями, які розуміють:
- як працює комплексний інтернет-маркетинг;
- знають не тільки класичні підходи, але прекрасно володіють тонкощами налаштування різноманітних рекламних компаній;
- продуктивно використовують всілякі комунікаційні канали, знають передові веб-технології.
Тонкощі професії інтернет-маркетолога в Києві
Специфіка професії інтернет-маркетолога в Києві пов’язана з:
- постійним розвитком, тому що стрімко удосконалюються інструменти, методи, технології комплексного інтернет-маркетингу. Спеціаліст повинен перебувати в тренді останніх інновацій, генерувати революційні ідеї, досконало володіти сучасними техніками з успішною світовою практикою застосування;
- практичними експериментами, системними аналізами, революційними підходами;
- брейншторм, який тримає в проф-тонусі, у зв’язку зі щомісячними завданнями по розширенню користувацького сегменту і пошуком нових ринків збуту.
Magnifying glass with a internet marketing cloud on white background.
Типові послуги маркетингу в Інтернеті
Сучасні інтернет-маркетологи в Києві ─ це скоріше управлінці, ніж виконавці, вони займаються:
- маркетинговими дослідженнями електронного ринку, нішуванням, аналізом переваг конкурентів. Для цього використовують базові знання класичного маркетингу;
- оцінкою якісних і кількісних характеристик попиту, складають «Древо запитів». Для цього маркетологу необхідні знання про специфіку господарської діяльності замовника, а також про нюанси формування пошукових запитів. Спеціаліст повинен розуміти, як запити розміщують по кластерах, зважують за різноманітними критеріями та пріоритетами. Для цього він застосовує математичні знання, а також навички програмування і роботи в Excel;
- розробкою стратегічної програми просування;
- формуванням моделі брендингового позиціонування;
- плануванням заходів, що підвищують споживчу лояльність;
- медіа плануванням: організовують, проводять, контролюють рекламні компанії;
- лідогенераціі в ході, якої за допомогою платного трафіку залучають цільову аудиторію;
- аналізом трафіку, конверсії, продуктивності реклами;
- пошуком ефективної SMM-стратегії і відповідних комунікаційних каналів;
- розширенням бази передплатників, створенням контент-планів та систем «холодних розсилок»;
- оцінкою SEO-аудиту сайту, по ключових запитах визначають позиції сайту в пошукових системах, а також зростання органічного трафіку. Аналізують статистику, KPI сайту, соцмереж, а також промоції. Для цього маркетологу необхідні знання seo-основ і пошукового маркетингу, а також загальні уявлення про верстку і програмування. Щоб в цьому переконатися, достатньо прочитати керівництва від «Яндекса» і «Гугла»;
- складанням завдання для робочої групи: копірайтерів, дизайнерів, програмістів, SEO-оптимізаторів.
Професійний і успішно практикуючий маркетолог у Києві завжди в курсі новітніх IT-подій. Він добре орієнтується на ринку цифрових технологій та електронного маркетингу, розуміє, як протікають основні процеси, точно виділяє пріоритетні напрямки розвитку і знає про успішні інновації.