Як налаштувати динамічний ремаркетинг Adwords і Facebook? - LuxSite

За статистикою, 9 із 10 користувачів ідуть з інтернет-магазину, так нічого і не купивши. Щоб повернути їх, можна скористатися методами ремаркетингу. Наприклад, налаштувати показ стандартних рекламних банерів для відвідувачів, які побували на сайті.

Щоб ефект був ще більш вираженим, можна показувати кожному потенційному клієнтові не звичайний загальний банер, а товар, який він так і не купив. Щоб реалізувати цю можливість, потрібно налаштувати не звичайний, а динамічний ремаркетинг.

Динамічний ремаркетинг в Adwords

Динамический ремаркетинг в Adwords

Найчастіше налаштування динамічного ремаркетингу доручають професіоналу, адже це дуже непросте завдання. Потім власник сайту зможе сам оновлювати інформацію та автоматизувати ремаркетинг. Ось ключові етапи налаштування динамічного ремаркетингу Adwords для тих, хто вважає, що вже готовий взятися за справу без залучення фахівців.

1. Створюємо артикули (ідентифікатори товару). На більшості сайтів магазинів вони закладені в систему.

2. Перед кодом ремаркетингу вставляємо скрипт, а далі додаємо в нього змінні з кожної сторінки сайту. Наприклад, тип сторінки product, ідентифікатор 98745, ціна – 475. Щоб це зробити, застосовуємо змінні, які CMS використовує для створення ідентифікаторів, цін тощо. Якщо в майбутньому дані зміняться на сторінках, то інформацію треба буде оновити і в тезі. Перевірити, чи правильно все налаштовано, можна в рубриках «Аудиторії» і «Інформація по тегу».

3. Формуємо фід (звичайний документ «Ексель»), куди записуємо інформацію про товари. На початок рядка вносимо Id, а далі прописуємо параметри товарів. При цьому також вказуємо URL сторінки товару і посилання на його фото, яке буде фігурувати в рекламному блоці. Інформацію в фід потрібно завантажити в форматі TSV, XLS та ін. Трансформувати її в потрібний формат повинен програміст. Можна також взяти потрібні дані з сайту за допомогою ресурсу Google Spreadsheets. Згодом фід можна буде оновлювати через AdWords API або вручну.

4. Готовий фід переносимо в AdWords. Коли він пройде модерацію і отримає статус «схвалено», залишиться лише створити кампанію КМС.

5. Налаштовуємо кампанію, створюючи рекламні блоки через «галерея форматів» – «динамічне оголошення» і обираємо оголошення з фото. Далі використовуємо фід і завантажуємо логотип. Можна автоматизувати вибір реклами або створити всі блоки, використовуючи готовий макет.

6. На завершення треба налаштувати таргетинг. Формуємо списки ремаркетингу, куди увійдуть дані про користувачів, які не завершили покупку, але вже обрали товар для кошика. Для цього передаємо в ecomm_pagetype два типи сторінок page_cart і page_product.

Динамічний ремаркетинг Facebook

Налаштування динамічного ремаркетингу в Facebook не складніше, ніж в Adwords. Розглянемо його поетапно.

1. Спочатку обираємо тип продукту в розділах «всі інструменти» – «каталоги», далі даємо каталогу назву та визначаємо спосіб завантаження даних в його базу. Потім в каталозі обираємо пункт «товари» і «додати товари». Завантажуємо дані через фід або створюємо блок для кожного з них по черзі. Можна також внести дані за допомогою Facebook Pixel, вказавши для цього теги даних про товари.

2. Далі створюємо декілька сценаріїв дій в Facebook Pixel:

  • ViewContent – подія, яка відбувається при перегляді товару користувачем;
  • Purchase – відбувається, коли користувач оформляє замовлення;
  • AddToCart – коли товар буде додано до кошика.

Кожен з кодів налаштовують окремо. Бажано, щоб ця робота все ж була доручена фахівцеві, адже людина без спеціальної підготовки навряд чи зможе правильно зробити налаштування.

3. Далі обираємо «продаж товарів із каталогу», пишемо назву кампанії і обираємо вже сформований каталог. Потім вказуємо аудиторію, термін дії кампанії, плейсмент, ставки тощо.

Динамічний ремаркетинг – це можливість створити рекламу для кожного з відвідувачів сайту персонально. При цьому зростає і ефективність реклами, і складність її налаштування. Тому для початку варто налаштувати ремаркетинг, не вказуючи цін (адже вони постійно змінюються, тому дані фіду теж доведеться оновлювати), а вже потім – із використанням більш складних опцій. Фахівці компанії LuxSite налаштують динамічний ремаркетинг у Facebook і Adwords, повернуть зацікавлених користувачів до покупок і підвищать рівень ваших продажів.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"